"Must Be the Music" wrócił po dekadzie. Wyniki oglądalności mówią same za siebie
Gdy stacja Polsat ogłaszała powrót "Must be the music" na antenę, wielu fanów programu niemal oszalało ze szczęścia. A jak jest z oglądalnością? Czy formatowi udaje się gromadzić tłumy przed telewizorami?
Po niemal dekadzie przerwy, program "Must Be the Music" powrócił na antenę Polsatu. Nowa edycja show zadebiutowała 7 marca, a w roli prowadzących wystąpili Patricia Kazadi, Adam Zdrójkowski i Maciej Rock. W skład jury weszli Natalia Szroeder, Miuosh, Dawid Kwiatkowski i Sebastian Karpiel-Bułecka. Pierwszy odcinek nowej edycji spotkał się z pozytywnymi opiniami widzów. Internauci chwalili zarówno poziom uczestników, jak i profesjonalizm jury. W mediach społecznościowych pojawiły się komentarze podkreślające udany powrót programu oraz dobrą atmosferę panującą wśród jurorów.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Wojciech "Łozo" Łozowski o jurorach Must be the Music. "Nie każdy ma chrapkę na bycie jurorem"
"Must be the music" wrócił na antenę
Program pierwotnie emitowany był w latach 2011-2016 i pomógł w wypromowaniu wielu gwiazd jak Enej, LemOn i Kortez. W jury zasiadała niezapomniana Kora, a także Elżbieta Zapndowska, Piotr Rogucki czy Adam Sztaba.
Po zdjęciu show z anteny wiele osób żałowało, że nie mogą zasiąść co tydzień przed telewizorami, by poczuć emocje utalentowanych osób, które walczyły o sławę i główną nagrodę. Po tym, jak gruchnęła wieść o powrocie "Must be the music", fani oszaleli z radości i zapowiedzieli, że będą śledzić każdy odcinek. Czy tak jest?
Oglądalność "Must be the music". Jest hit czy kit?
Talent show wrócił na antenę w marcu 2025 i emitowany jest piątkowe wieczory, o 19:55. Trzy ostatnie z dziesięciu odcinków będą nadawane na żywo. Jak wygląda oglądalność programu po trzech tygodniach?
"Must be the Music" przyciągnął średnio 1,09 mln widzów, jak informuje portal Wirtualne Media, co dało Polsatowi 9,17 proc. udziału w rynku, a 9,07 proc. w grupie 16-59 lat. Najlepiej poradził sobie drugi odcinek, który obejrzało 1,17 mln osób, a najsłabiej trzeci. W tym przypadku jednak można "winić" mecz Polska-Litwa, emitowany w TVP.
W zeszłym roku w tym czasie antenowym można było zobaczyć "Twoja Twarz Brzmi Znajomo", która przyciągała niemal 1,4 mln widzów w ciągu pierwszych trzech tygodni.