ModaCOVID-19 wykończył znaną polską markę. Ponure wieści przekazała Małgorzata Socha

COVID-19 wykończył znaną polską markę. Ponure wieści przekazała Małgorzata Socha

Małgorzata Socha
Małgorzata Socha
Krystyna Miśkiewicz
08.12.2020 09:40, aktualizacja: 08.12.2020 15:55

Pandemia koronawirusa cały czas daje się we znaki. Ze względu na spowolnienie gospodarki i liczne obostrzenia światowy rynek przechodzi wielki kryzys. Małe rodzinne firmy są w bardzo ciężkiej sytuacji. Pomimo rządowych dotacji wielu osobom nie udało się uratować swoich biznesów. Największe straty ponoszą branże: rozrywkowa, gastronomiczna oraz hotelarska. Nie łatwo jest także w innych dziedzinach, ponieważ od kilku miesięcy trzeba bardziej rozsądnie podchodzić do wydatków.

Podobnie jak wielu artystów Małgorzata Socha odczuła na własnej skórze kryzys gospodarczy. Zamknięte są teatry, nie odbywają się żadne branżowe imprezy, a praca na planach filmów i seriali jest znacznie okrojona. Wszystko odbywa się w reżimie sanitarnym, co nie pozwala na przyspieszenie produkcji. Aktorka cały czas stara się jednak wspierać swoich przyjaciół. Niestety jedna z marek, którą bardzo lubiła, musiała zamknąć swój biznes.

Która polska marka zakończyła działalność przez COVID?

Małgorzata Socha jest jedną z najlepiej ubranych gwiazd w rodzimym show-biznesie. Zawsze zachwyca swoimi stylizacjami i nie boi się bawić modą. Gdy pojawia się na czerwonym dywanie, zwraca na siebie uwagę wszystkich fotoreporterów. Również na co dzień zachwyca wyglądem, co udowodniła ostatnio będąc gościem w studiu DDTVN.

Na jej Instagramie właśnie pojawiło się kilka zdjęć, które są pożegnaniem z marką BOHOBOCO. Socha wiele razy ich stroje miała na sobie podczas oficjalnych imprez. Niestety firma nie poradziła sobie z kryzysem. Małgorzacie zebrało się na wspomnienia. Gwiazda BrzydUli zamieściła kilka zdjęć z imprez, na których pozowała w kreacjach z polskiego domu mody.

Tak mnie wzięło na wspominki po tej smutnej wiadomości... Dziękuję Wam chłopaki za te wszystkie lata. Dzięki Wam zawsze czułam się pięknie, wyjątkowo i modnie. Wierzę, że przed Wami dużo nowych, fantastycznych wyzwań i jeszcze spotkamy się w pracy. Trzymam kciuki, żebyście zrobili jeszcze mnóstwo fajnych rzeczy.

Marka modowa BOHOBOCO postanowiła po 11 latach pożegnać się ze swoimi klientami. Ponurą wiadomość przekazała za pomocą Instagrama. Wydała oficjalne oświadczenie oraz udostępniła krótki film, w którym podsumowana została ponad dekady pracy.

BOHOBOCO ogłasza koniec modowej działalności. Z przykrością informujemy, że postawiliśmy kropkę w pięknie napisanej historii marki. COVID-19 nie oszczędził nas tak jak wielu innych firm na całym Świecie w okresie pandemii. Dzielimy się z Wami ostatnim dziełem. Ten film to osobiste wspomnienia 11 lat pracy oraz podziękowania skierowane do przyjaciół, współpracowników i klientów marki fashion BOHOBOCO od Dyrektora Kreatywnego, i założyciela Michała Gilberta Lacha.

Niestety pandemia koronawirusa nie oszczędziła BOHOBOCO – firmy, którą tak bardzo pokochały polskie gwiazdy. Oprócz Małgorzaty Sochy ubrania polskiej firmy nosiły także między innymi Małgorzata KożuchowskaMałgorzata RozenekAnia Wendzikowska, Paulina SykutMarta Żmuda Trzebiatowska, Grażyna Torbicka.

Pod postem pożegnalnym pojawiło się mnóstwo ciepłych słów od klientów. Niektórzy z nich nadal nie dowierzają w to, co się stało i mają nadzieję, że wkrótce kreatorzy marki rozpoczną pracę nad kolekcją pod nowym brandem. Trzymamy kciuki.

  • Małgorzata Rozenek - Bal TVN 2017, Kreacja: Bohoboco
  • Agnieszka Cegielska - Bal TVN 2017. kreacja: Bohoboco
  • Anna Wendzikowska w ciąży – Bal TVN 2018, kreacja: Bohoboco
  • Małgorzata Socha żegna markę BOHOBOCO
  • Patricia Kazadi - Bal TVN 2017, kreacja: Bohoboco
  • Agnieszka Woźniak-Starak - Bal Dziennikarzy 2018, kreacja: Bohoboco
  • Agnieszka Sienkiewicz - Bal Dziennikarzy 2018, kreacja: Bohoboco
  • Małgorzata Socha żegna markę BOHOBOCO
  • Małgorzata Socha żegna markę BOHOBOCO
  • Małgorzata Socha żegna markę BOHOBOCO
[1/10] Małgorzata Rozenek - Bal TVN 2017, Kreacja: Bohoboco
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Zobacz także