Miley Cyrus została twarzą kultowej marki kosmetycznej [wideo]
W reklamie do złudzenia przypomina Madonnę z czasów skandalizującego albumu "Sex"
22.01.2015 | aktual.: 22.01.2015 20:45
Miley Cyrus dołączyła do Rihanny, Lady Gagi oraz Niki Minaj i stworzyła minikolekcję Viva Glam dla marki MAC. Ta akcja ma bardzo szlachetny cel - bo wszystkie pieniądze ze sprzedaży tej linii kosmetyków przeznaczone są na walkę z HIV i AIDS. Każdego roku ta marka przekazuje całość zebranej kwoty na organizacje, które pomagają w walce z tymi chorobami. Część pieniędzy trafia również do Polski.
To "drugie dno" tej kampanii sprawia, że gwiazdy bardzo chętnie biorą w niej udział, a kontrowersyjna Miley zdaje się być idealnie dobraną ambasadorką.
Kolekcja - czyli pomadka i błyszczyk jak na razie dostępne są za granicą, ale już na początku lutego trafią na polskie rynki kosmetyczne. Pomadka ma kosztować 86 zł, natomiast błyszczyk 78 zł
Zobaczcie jak Cyrus wypadła w reklamie. Czy Wam też się ona kojarzy z albumem "Sex" Madonny?