Meghan Markle wraca na Instagram. Tym razem samotnie, bez Harry'ego
Meghan Markle powróciła na Instagram, publikując noworoczne nagranie, zapowiadając duży powrót do działalności w mediach społecznościowych.
Meghan Markle, żona księcia Harry'ego, ponownie pojawiła się na Instagramie, co wzbudziło duże zainteresowanie mediów. Aktorka opublikowała filmik, na którym wita nowy rok, biegnąc boso po plaży i rysując na piasku napis "2025". Nagranie pojawiło się na profilu "@meghan", co potwierdziło wcześniejsze spekulacje o jej powrocie do mediów społecznościowych i przy okazji pokazało, że chce budować własną markę, bez korzystania z nazwiska męża.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Izabela Trojanowska o wysokich, sylwestrowych stawkach gwiazd.
Meghan Markle wróciła na Instagram
Powrót Meghan na Instagram był zapowiadany już w 2022 roku w rozmowie z magazynem "The Cut". Aktorka zniknęła z platformy w 2018 roku, a jej powrót wywołał falę spekulacji na temat jej życia prywatnego - w końcu mówi się o kryzysie w jej małżeństwie, a chęć tworzenia własnej marki bez angażowania męża może być odbierana jako kolejny dowód na "dystansowanie" się małżonków.
Według "People" filmik nakręcono w pobliżu domu Sussexów w Montecito w Kalifornii. Ta sama publikacja twierdzi też, że nagranie mogło zostać zrealizowane przez księcia Harry'ego, ale nie ma na to dowodów.
Meghan już kilkukrotnie próbowała rozkręcać swoje biznesy, oferując m.in. luksusowe dżemy truskawkowe z ich pasiek w Kalifornii. Te nie zdobyły jednak poklasku wśród "zwykłych" obywateli ze względu na swoją wysoką cenę. Wygląda na to, że niepowodzenie nie zniechęciło Meghan i ta konsekwentnie buduje swoją markę.
Meghan razem z księciem Harrym chcą wykorzystać obecną sytuację, by poprawić swój wizerunek w Wielkiej Brytanii. Pojawiały się bowiem sugestie, że para może próbować opuścić USA ze względu na prezydenturę Donalda Trumpa (wszystko przez publiczne przyznanie się Harry'ego w jego autobiografii do zażywania narkotyków, co miałoby zagrażać jego wizie). Były również doniesienia o planach zatrudnienia eksperta od PR, co wskazuje na strategiczne podejście do budowania ich osobistej marki w mediach.