Newsy"Jej status celebrytki przyćmił to, co próbuje osiągnąć". Specjalistka ostro o Meghan. Nieźle jej się oberwało

"Jej status celebrytki przyćmił to, co próbuje osiągnąć". Specjalistka ostro o Meghan. Nieźle jej się oberwało

Meghan Markle
Meghan Markle
Elwira Szczepańska
17.06.2023 19:20

Meghan i Harry po tym, jak na stałe zamieszkali w Kalifornii, zaangażowali się w szereg projektów, które miały przynieść im zyski, ale tez dotykać ważnych spraw.

Kilka dni temu świat obiegły wieści, że jedna z takich współprac zakończyła się fiaskiem. Chodzi o umowę ze Spotify, z której mieli się podobno nie wywiązać. Platforma streamingowa postanowiła zerwać kontrakt z Sussexami.

Meghan stworzyła dla Spotify podcast Arcehtypy, w którym łamała stereotypy dotyczące kobiet. Przeprowadziła wywiady z wieloma gwiazdami, a jej rozmowy znalazły się na szczycie. Ostatnią opublikowano w listopadzie 2022.

Obie strony przekazały decyzję o zakończeniu współpracy i cieszą się z osiągniętych sukcesów.

Jak donosi zagraniczna prasa w kuluarach mówi się o tym, że Meghan nie dopełniła warunków wynikających z umowy. Spotify miało bowiem oczekiwać znacznie więcej treści dostarczonych przez księżną.

Meghan nadal tworzy treści dla odbiorców podcastu "Archetypes" – powiedziała rzeczniczka Archewell Productions w "The Wall Street Journal.

Teraz pojawiają się kolejne komentarze i nie są one wcale przychylne dla Sussexów.

Meghan Markle w ogniu krytyki. Ekspertka brutalnie o jej poczynaniach

Meghan Markle budzi skrajne emocje. Ma zagorzałych fanów, ale też sporą grupę antagonistów, którzy tylko czekają na każde jej potknięcie.

Tym razem także zrobił się wielki szum wokół zerwaniu umowy ze Spotyfi. Miało pójść o niewystarczającą liczbę odcinków podcastu, który, mimo iż był sukcesem, nagle został przerwany. Ostro na ten temat wypowiedział się Bill Simmons, czyli szef międzynarodowych treści sportowych Spotify. Mężczyzna nie owijał w bawełnę.

Pie****ni naciągacze. To jest podcast, który powinniśmy z nimi uruchomić - stwierdził.

Teraz na prośbę The Mirror wypowiedziała się ekspertka od PR Hayley Smith. Zaznaczyła, że dla platformy liczy się potencjał oraz regularność w dostarczaniu treści użytkownikom.

Nie może chodzić tylko o tworzenie treści i poleganie na jej sławie. Spotify dostrzegł potencjał Meghan Markle i jej podcastu . Na początku zapewniał rekordową liczbę streamów i pozornie świetną treść - stwierdziła.

Stwierdziła także, że aby Archetypy mogły być kontynuowane, Meghan musiałby bardziej przemyśleć treści. Dodała też, że konkurencja jest ostra i że duże liczby i zasięgi nie są już wystarczające.

Podcasterzy muszą łączyć się ze swoimi odbiorcami i dbać o ich zaangażowanie. Nie może chodzić tylko o tworzenie treści i poleganie na jej rozpoznawalności. Słuchacze chcą czegoś więcej niż tylko słuchania podcastów Meghan jest niesamowicie wpływowa i potrafi to wykorzystać. Ale pozwoliła, by jej status celebrytki przyćmił to, co naprawdę próbuje osiągnąć. Istnieje tak wiele fantastycznych podcastów prowadzonych przez kobiety, poruszających różne tematy i motywy - wyjaśniła.

Co wy na to?

Meghan Markle (Getty Images)
Meghan Markle (Getty Images)
Książę Harry i Meghan Markle
Książę Harry i Meghan Markle
Książę Harry i Meghan Markle
Książę Harry i Meghan Markle
Książę Harry i Meghan Markle
Książę Harry i Meghan Markle
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Zobacz także