Marka osobista Julii Wieniawy warta miliony. W rankingu Forbesa wyprzedziła Dodę i Rozenek
Julia Wieniawa jest w posiadaniu jednej z najpotężniejszych marek osobistych młodego pokolenia. Jak wynika z najnowszego rankingu Forbes Women, jej wartość wynosi miliony. Co na to młoda influencerka?
Julia Wieniawa to jedna z najbardziej rozpoznawalnych postaci młodego pokolenia w polskim show-biznesie. Zadebiutowała w serialu "Rodzinka.pl" jako Paulina, dziewczyna Kuby Boskiego, i to właśnie ta rola przyniosła jej ogromną popularność. Jej kariera to jednak wielki kalejdoskop, bo nie składa się tylko z aktorstwa – Wieniawa to także piosenkarka, influencerka i bizneswoman. Teraz jej starania zostały docenione przez Forbesa.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Blanka Lipińska o remoncie domu w Hiszpanii. Ile wydała na remont?
Julia Wieniawa wśród najcenniejszych marek osobistych. Wyprzedziła wiele znanych celebrytek
Ranking Forbes Women to coroczne zestawienie stu najbardziej wpływowych i medialnie rozpoznawalnych kobiet w Polsce. Tworzony jest przez magazyn "Forbes Women" we współpracy z Instytutem Monitorowania Mediów i analizuje m.in. wartość medialną, obecność w internecie, cytowalność w mediach oraz wpływ na debatę publiczną.
W tegorocznym zestawieniu Forbesa znalazła się Julia Wieniawa. Zajęła ósme miejsce, a jej marka osobista została wyceniona na 248,6 mln zł. Twórczyni wyprzedziła takie gwiazdy, jak Doda, Małgorzata Rozenek czy Maryla Rodowicz, i zaliczyła spory awans w stosunku do lat poprzednich. W 2023 roku zajęła bowiem 14. miejsce, a w 2024 – 14. Wyprzedziły ją natomiast m.in. Iga Świątek i Anna Lewandowska.
Jak przyznała Wieniawa, jest to dla niej bardzo ważna chwila. Wyraziła wdzięczność i dumę, ale odniosła się także do społecznych oczekiwań wobec kobiet, którym często trudno jest prowadzić karierę po swojemu.
Znalezienie się w gronie najcenniejszych kobiecych marek osobistych według Forbes Women to dla mnie ogromne wyróżnienie i moment zatrzymania. W świecie, w którym na kobiety często nakłada się sprzeczne oczekiwania, cieszę się, że mogę być sobą – pracować na własnych zasadach, rozwijać się twórczo i biznesowo, a przy tym nie rezygnować z wrażliwości – czytamy na Instagramie.