Małgorzata Rozenek krytykuje reklamę portalu w której wykorzystano jej wizerunek: "Można to było zrobić dużo lepiej. Żałuję, że..."
Teksty Małgorzaty Rozenek z programów Perfekcyjna Pani Domu czy Azja Express stały się na tyle kultowe, że sięgnęła po nie jedna z firm. W animowanej kampanii reklamowej OtoDom możemy zobaczyć, jak główna bohaterka robi tekst białej rękawiczki, a następnie parafrazuje popularne hasło "Nie mów do mnie teraz". Zapytaliśmy Małgorzatę o to, jak ocenia kreatywność marki.
Widziałam tę reklamę. Można to było zrobić dużo lepiej, gdyby firma zgłosiła się do nas i wykorzystała oryginał, a nie rysowała... Bo rozumiem, że chyba nie chodziło o podobieństwo, bo się nie doszukałam niczego. Ale pomysł na reklamę bardzo fajny. Żałuję, że firma nie zgłosiła się do nas, bo można to było zrobić śmieszniej i bardziej oryginalnie - powiedziała nam Rozenek
Zgadzamy się bez dwóch zdań. Królowa jest tylko jedna, a jest nią właśnie ona - Małgorzata Rozenek.