Magda Gessler nie jest już najcenniejszą gwiazdą TVN‑u. Wyprzedziła ją inna znana osobistość. Kto? To dopiero niespodzianka
23.02.2021 10:20, aktual.: 23.02.2021 11:29
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Magda Gessler od ponad dekady prowadzi Kuchenne rewolucje. Wyciąga pomocną dłoń do właścicieli podupadających lokali i pomaga przywrócić miejscom dawny blask. Gdy wchodzi do wybranej restauracji, zapomina o obecności kamer. W pełni skupia się na tytułowej rewolucji:
Nowe odcinki programu powstają nawet w czasie pandemii koronawirusa, która bardzo dotknęła gastronomię. Przez obostrzenia nałożone przez rząd, nie jest dozwolona tradycyjna sprzedaż.
Gessler znalazła jednak sposób, by pomóc lokalom, które zgłaszają się do programu. W rozmowie z reporterką Jastrząb Post opowiedziała o tym, jak wyglądają rewolucje w tym trudnym czasie. Powiedziała, że udaje jej się znaleźć takie rozwiązania, które pomagają restauratorom prowadzić biznes:
Magda Gessler nie jest już najcenniejszą gwiazdą TVN-u. Kto ją wyprzedził?
Kuchenne rewolucje cieszą się sporą popularnością wśród oglądających, którzy od 6 marca 2010 roku chętnie śledzą nowe odcinki programu Magdy Gessler. Do tej pory wyemitowano 286 odcinków, aktualnie jest wyświetlany dwudziesty drugi sezon, który przed premierą telewizyjną trafił na serwis player.pl.
Super Express podaje, że restauratorka przez ostatnie lata wypracowała sobie status najdroższej gwiazdy TVN-u. Za reklamy emitowane w czasie jej show potencjalni reklamodawcy musieli słono zapłacić.
Tabloid donosi, że w tym roku produkcja, której gwiazdą jest Magda Gessler, musiał ustąpić miejsca dwóm innym programom: Faktom, których twarzą od lipca 2020 jest Piotr Kraśko, a także Uwaga! Koronawirus. Za 30-sekundowe spoty emitowane w tym czasie antenowym potencjalni reklamodawcy muszą zapłacić kolejno 62,8 tys. oraz 61,2 tys. zł. Kuchenne rewolucje zostały wycenione na 57,4 tys. zł.