Magda Gessler debiutuje z nowym programem. Wyniki oglądalności mówią same za siebie
W minioną niedzielę na antenie TVN zadebiutował nowy program Magdy Gessler, "Magda gotuje Internet". Restauratorka pokazała się z zupełnie nowej strony, jednak czy wpłynie to na oglądalność? Właśnie poznaliśmy wyniki premierowego odcinka.
Magda Gessler jest związana z TVN od 2010 roku. Od lat prowadzi "Kuchenne rewolucje", a także jest jurorką "MasterChefa". Od stycznia ruszył jej nowy program "Magda gotuje Internet", w którym zaprasza gości do swojego domu. W nowym programie Gessler zaprasza gości do swojego domu, gdzie mogą dementować plotki i odpowiadać na pytania widzów. Format łączy rozmowy z gotowaniem i anegdotami z życia prywatnego restauratorki.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Tadeusz Müller o cenach w restauracji Magdy Gessler
Magda Gessler w nowej odsłonie. Wiadomo, jakie gwiazdy pojawią się w jej programie
Pierwszy odcinek programu Magdy Gessler został wyemitowany w niedzielę, tuż po "Dzień dobry TVN". Gwiazda zaprosiła Aleksandrę Szwed, z którą porozmawiała m.in. o hejcie. Nie zabrakło także smaczków z życia prywatnego obu pań. W kolejnych odcinkach ma pojawić się m.in. Tomasz Oświeciński, Jessica Mercedes czy Agnieszka Kaczorowska. Na ten moment zaplanowano osiem odcinków, jednak jeżeli program odniesie sukces, to z pewnością można spodziewać się kolejnych sezonów show "Magda gotuje Internet".
Wyniki oglądalności pierwszego odcinka programu Magdy Gessler. Jest naprawdę dobrze
Debiut nowego formatu Magdy Gessler wzbudził spore zainteresowanie. Uwagę na program "Magda gotuje Internet" zwrócił m.in. Kuby Wojewódzkiego, który w swoim felietonie nie szczędził restauratorce ironii. Co ciekawe, jak podaje portal wirtualnemedia.pl, premierowe wydanie cieszyło się dużym zainteresowaniem widzów. Odcinek z Aleksandrą Szwed śledziło średnio 662 tysiące osób, co dało im 7,53 procent udziału w grupie 4+ i 10,10 procent w grupie docelowej, a więc widzów w wieku 20-54 lat. Tym samym TVN był w tym czasie liderem rynku w tak zwanej grupie komercyjnej.