Media: Maciej Musiał zgarnął okrągły MILION. Wszystko w zaledwie dwa miesiące
Od kilku już lat Maciej Musiał jest jednym z najbardziej wziętych aktorów młodego pokolenia. Nic więc dziwnego, że poza filmami czy serialami występuje również w reklamach. Tylko w tym roku zarobił już milion złotych - podaje "Super Express".
Maciej Musiał mimo młodego wieku, ma już ogromne doświadczenie w aktorstwie. Po raz pierwszy stanął przed kamerą jako nastolatek i dziś, w wieku 30 lat ma ponad 15-letni staż. Tym samym zapracował już na swoje nazwisko i dziś może z tego korzystać. Stał się jedną z najbardziej pożądanych twarzy w polskim świecie reklamy. W ciągu pierwszych dwóch miesięcy 2025 roku wystąpił w kilku dużych kampaniach, co przyniosło mu imponujące dochody.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Edyta Zając o swoim związku i reakcji Michała na jej wylot na plan HP. Czemu nie zdecydowali się na wspólną okładkę?
Maciej Musiał na reklamach zarobił krocie
Maciej Musiał nie próżnuje. Telewidzowie od kilku miesięcy mogą oglądać aktora w kilku reklamach, które niemalże non stop przewijają się przez wszystkie możliwe kanały. Jak podaje "Super Express", Musiał promował m.in. międzynarodową markę chipsów oraz jeden z popularnych banków, co przyniosło mu od 300 do 500 tys. zł za każdą z kampanii. Co ciekawe, nie ograniczał się on jedynie do telewizji. Wystarczy przejrzeć social media Macieja, aby znaleźć kilka kolejnych współprac, za które oczywiście otrzymał sowite wynagrodzenie.
Zobacz też: Sandra Kubicka jako dziecko nie widziała matki przez pięć lat. "Było mi przykro, że mnie zostawiła"
Maciej Musiał promuje produkty na profilu społecznościowym
Na swoim Instagramie Maciej Musiał reklamował niedawno szampon do włosów, klocki Lego czy bieliznę i ubrania znanych marek. Każdy z tych postów przynosił mu dodatkowe kilkadziesiąt tysięcy złotych. Dzięki temu, według informacji tabloidu, od stycznia do marca na jego konto wpłynął około milion złotych! Popularność Musiała w reklamach nie jest przypadkowa. Jego działania, popularność i codzienna obecność w mediach przyciągają widzów, a co za tym idzie — również reklamodawców.