Córka Madonny zadebiutowała jako modelka. Reklamuje perfumy luksusowej marki
Już wkrótce po raz pierwszy od 4 lat do sprzedaży trafią perfumy sygnowane przez Stellę McCartney. Nowy w kolekcji brytyjskiej projektantki wonny kosmetyk ma wdzięczną nazwę "Pop". Prosta, szklana buteleczka zwieńczona różowym korkiem jest zapowiedzią dziewczęcego, radosnego zapachu.
11.03.2016 17:02
Kto lepiej sprawdziłby się w kampanii reklamowej takich perfum niż córka królowej popu? I to właśnie ona, Lourdes Leon, córka Madonny, jest jedną z twarzą promujących kosmetyk Stelli McCartney. W sesji zdjęciowej "Pop" pozują z nią wokalistka Grimes, modelka Kenya Kinski-Jones i aktorka Amandla Stenberg.
19-letnia dziś Lourdes jest obecnie studentką uniwersytetu w Michigan i stara się zachować dystans do świata show-biznesu. Matka nastolatki to jednak najpopularniejsza gwiazda muzyki, wobec czego Lourdes trudno uniknąć medialnego szumu i zainteresowania.
Oto, jak Stella McCartney skomentowała zaangażowanie Lourdes do kampanii perfum "Pop".
Pierwsze zdjęcia zapowiadające kampanię perfum "Pop" pojawiły się na Instagramie zarówno Stelli, jak i Madonny. Królowa popu, która aktualnie jest w trasie koncertowej po Australii i południowej Azji, tak opisała fotkę:
Podoba się wam Lourdes w roli modelki Stelli McCartney?