Karl Lagerfeld ma nową, nastoletnią muzę. To córka Willa Smitha

Karl Lagerfeld ma nową, nastoletnią muzę. To córka Willa Smitha

Willow Smith nową twarzą Chanel i Karla Lagerfelda
Willow Smith nową twarzą Chanel i Karla Lagerfelda
Ewa Kamionowska
09.03.2016 10:02, aktualizacja: 09.03.2016 10:35

Tego się można było spodziewać. Krótko po tym, jak Jaden Smith, syn Willa Smitha i Jady Pinkett Smith, został twarzą marki Louis Vuitton i wystąpił w damskiej kampanii ciuchów tego luksusowego domu mody (zobacz więcej), właśnie okazało się, że swoje miejsce w branży odzieżowej znalazła także jego siostra.

15-letnia Willow Smith wraz z mamą gościły w pierwszym rzędzie najnowszego pokazu Chanel jesień-zima 2016/2017, w którym wystąpiła nasza top modelka Anja Rubik (zobacz więcej). Tradycją jest, że projektant marki po pokazie robi sobie zdjęcia z modelkami czy celebrytami. Jedną z uwiecznionych na wspólnym selfie była młodziutka córka Willa Smitha. Wiadomo już dlaczego.

Willow Smith została nową twarzą Chanel. To kolejna, po 16-letniej córce Johnny'ego Deppa i Vanessy Paradis, młodziutka muza tego domu mody.

Dziękuję Karlowi Lagerfeldowi i całemu zespołowi Chanel za rozszerzenie definicji piękna i wybranie mnie nową ambasadorką Chanel. Jestem zaszczycona - napisała na Instagramie 15-latka.

Dobra decyzja, aby to właśnie ona reklamowała markę?

Willow Smith i Karl Lagerfeld, pokaz kolekcji Chanel jesień-zima 2016/2017 (fot. Instagram)
Willow Smith i Karl Lagerfeld, pokaz kolekcji Chanel jesień-zima 2016/2017 (fot. Instagram)
Willow Smith została nową twarzą Chanel. Na zdj. z Karlem Lagerfeldem po pokazie Chanel jesień-zima 2016/2017 (fot. Instagram)
Willow Smith została nową twarzą Chanel. Na zdj. z Karlem Lagerfeldem po pokazie Chanel jesień-zima 2016/2017 (fot. Instagram)
Jada Pinkett Smith, pokaz Chanel jesień-zima 2016/2017 (fot. ONS)
Jada Pinkett Smith, pokaz Chanel jesień-zima 2016/2017 (fot. ONS)
Willow Smith i Will Smith (fot. ONS)
Willow Smith i Will Smith (fot. ONS)
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Zobacz także