Sebastian Karpiel-Bułecka i Barbara Kurdej-Szatan w kampanii Wojas. Mamy zdjęcia z sesji

Sebastian Karpiel-Bułecka i Barbara Kurdej-Szatan w kampanii Wojas. Mamy zdjęcia z sesji

Wojas wiosna lato 2016. Sebastian Karpiel Bułecka i Basia Kurdej Szatan, ambasadorzy marki (fot. Wojas)
Wojas wiosna lato 2016. Sebastian Karpiel Bułecka i Basia Kurdej Szatan, ambasadorzy marki (fot. Wojas)
Ewa Kamionowska
15.02.2016 10:30, aktualizacja: 15.02.2016 16:10

Zima powoli się kończy i w sklepach coraz mocniej swoją obecność zaznaczają nowe kolekcje. Wiosnę czuć także w ofercie marki obuwniczej Wojas.

Z okazji nadchodzącego sezonu do kampanii reklamowej marka Wojas zaangażowała dwie nowe gwiazdy. Damsko-męski duet stworzyli lider zespołu Zakopower Sebastian Karpiel-Bułecka oraz Basia Kurdej-Szatan.

W naszej galerii możecie obejrzeć kulisy sesji zdjęciowej, która będzie towarzyszyć promocji kolekcji Wojas wiosna-lato 2016. Autorem zdjęć jest uznany fotograf Robert Wolański.

Za scenografię posłużyły wnętrza zakopiańskiego hotelu. Połączenie tradycyjnej góralskiej architektury z nowoczesnymi elementami dało szlachetny miks, który znakomicie dopełniał charakter zdjęć, a przede wszystkim kolekcję butów. Wybór tego miejsca należy odczytywać jako nawiązanie do regionu, z którego pochodzi Sebastian, ale też z którym związana jest marka Wojas.

Nową kolekcję butów Wojas wiosna-lato 2016 można już obejrzeć na stronie marki. Natomiast backstage sesji zdjęciowej z udziałem ambasadorów kolekcji zobaczycie w naszej galerii.

Jak wam się podoba?

Basia Kurdej-Szatan, ambasadorka marki Wojas, reklamuje kolekcję wiosna-lato 2016. Kulisy sesji zdjęciowej (fot. Wojas)
Basia Kurdej-Szatan, ambasadorka marki Wojas, reklamuje kolekcję wiosna-lato 2016. Kulisy sesji zdjęciowej (fot. Wojas)
Sebastian Karpiel-Bułecka, ambasador marki Wojas, reklamuje kolekcję wiosna-lato 2016. Kulisy sesji zdjęciowej (fot. Wojas)
Sebastian Karpiel-Bułecka, ambasador marki Wojas, reklamuje kolekcję wiosna-lato 2016. Kulisy sesji zdjęciowej (fot. Wojas)
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Zobacz także