Brooklyn Beckham został fotografem luksusowej marki. Zobaczcie zdjęcia z nowej kampanii, które wykonał

Brooklyn Beckham został fotografem luksusowej marki. Zobaczcie zdjęcia z nowej kampanii, które wykonał

brooklyn beckham burberry brit
brooklyn beckham burberry brit
Ewa Kamionowska
13.07.2016 17:25, aktualizacja: 13.07.2016 18:17

W styczniu tego roku okazało się, że najstarszy syn Victorii i Davida Beckhamów dostał poważną pracę: dom mody Burberry zatrudnił go na stanowisko fotografa. Wówczas ukazały się także pierwsze efekty współpracy. Teraz czas na nową odsłonę kampanii, przy której pracował 17-letni Brooklyn Beckham.

Brooklyn od pewnego czasu przejawia zainteresowanie fotografią, a swoimi zdjęciami dzieli się choćby na Instagramie. A że jego rodzina jest już z Burberry związana - twarzą marki jest 14-letni Romeo Beckham, który wystąpił w świątecznej kampanii marki (zobacz więcej) - nic dziwnego, że dyrektor kreatywny domu mody Christopher Bailey zaoferował współpracę kolejnemu członkowi znanej rodziny.

Brooklyn ma świetne oko do zdjęć, a Instagram to dla niego świetne miejsce na pokazywanie prac - twierdzi Christopher Bailey.

W ten oto sposób Brooklyn Beckham został autorem sesji zdjęciowej perfum Brit Burberry. Fotografie powstawały w Londynie z udziałem młodych modeli, takich jak Ben Rees, Lewis Helim, Todd Dorigo, Eliza Thomas, Liv Mason Pearson, Maddie Demaine, Carvell Conduah and Harry Pourdjis.

W opozycji do dyrektora kreatywnego Burberry zachwyconego współpracą z młodym Beckhamem, są profesjonalni fotografowie. W mediach pojawiły się ich krytyczne głosy: stwierdzieli, że promowanie syna Victorii i Davida to nepotyzm, który dodatkowo obniża rangę zawodu fotografa.

Brooklyn Beckham nie znalazł się w tym miejscu, bo na to ciężko zapracował, tak jak na swoją pozycję zapracowali jego rodzice. To czysty nepotyzm - twierdził fotograf mody Chris Floyd w rozmowie z "The Guardian". - Częściowo zgadzam się z tym, że to (zatrudnienie Brooklyna) sprytne posunięcie, ale jako fotograf powiem: "na litość boską". Burberry skusiło to, że Brooklyn Beckham ma miliony obserwatorów na Instagramie, a ludzie w jego wieku są klientami Burberry albo będą nimi w przyszłości.

Inny fotograf twierdził z kolei, że ani doświadczenie, ani umiejętności nie były mu potrzebne, skoro w pracy pomagał mu sztab profesjonalistów.

On ma najlepszych ludzi od włosów, makijażu, najlepszych modeli, super sprzęt. Ryzyko fiaska zostało całkowicie zminimalizowane - mówił Jon Gorrigan. - Do furii doprowadza mnie to, że on, w przeciwieństwie do mnie czy moich kolegów fotografów, nie uczył się tego fachu. Ale rozumiem, dlaczego Burberry to robi: żeby przyciągnąć młodsze pokolenie - dodał.

Podzielacie te krytyczne wypowiedzi?

Zobaczcie zdjęcia z kampanii perfum Brit Burberry w naszej galerii.

Brooklyn Beckham fotografem kampanii perfum Brit Burberry
Brooklyn Beckham fotografem kampanii perfum Brit Burberry
Reklama perfum Brit Burberry (fot. Burberry)
Reklama perfum Brit Burberry (fot. Burberry)
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Zobacz także