Kylie Jenner uczciła urodziny córeczki z rozmachem – dowiedziało się o nich całe Los Angeles. I nieźle na tym zarobiła
Kylie Jenner to marka sama w sobie. Wszystko czego się dotknie zamienia w złoto. Tym razem postanowiła zarobić na swoim macierzyństwie, a ściślej mówiąc: na wizerunku dwuletniej córeczki, Stormi, która przyszła na świat 2 lutego 2018 roku. Ojcem dziewczynki jest były partner Jennerki – raper Travis Scott.
24.01.2020 | aktual.: 25.01.2020 02:24
Kylie Jenner i Stormi Webster – urodzinowe bilbordy
Od kilku dni ulice Los Angeles ozdabiają bilbordy, które Kylie dedykowała córce. Na gigantycznym zdjęciu Jennerki z maleństwem znajdują się kluczowe informacje, takie jak imię dziewczynki i jej data urodzenia. Brzmi uroczo, prawda? To jednak nie koniec. Kylie nie byłaby sobą, gdyby nie dorzuciła adresu strony internetowej, na której można kupić nowe kosmetyki do makijażu.
Najnowsza kolekcja Kylie Cosmetics powstała z myślą o Stormi. Produkty z linii sygnowanej imieniem dwulatki trafią do sprzedaży 2 lutego, ale zamówienia na oficjalnej stronie można składać już teraz.
Stormi – linia kosmetyków Kylie Jenner
Kylie wypuściła zestawy błyszczyków do ust, różów oraz mini palety cieni do powiek. Całość utrzymana jest w kolorystyce typowej dla dziewczynek – jasne, pastelowe kolory, głównie róże i brokaty, które pokochają najmłodsze fanki stylu Jenner.
Kosmetyki powstawały przez prawie trzy lada – od chwili, w której przyrodnia siostra Kardashianki dowiedziała się, że jest w ciąży, aż do końca 2019 roku.
Już teraz pojawiły się opinie, że Stormi, która zapewne raczej nie zdaje sobie sprawy z całej sytuacji, w ciągu kilku lat osiągnie status najmłodszej miliarderki na świecie. Póki co korona spoczywa na głowie jej matki.