Cios dla Kylie Jenner! Jej kosmetyki sprzedają się coraz gorzej! A co z biznesem Rihanny?
Siostrom Kardashian nie można odmówić dużego uporu jeśli chodzi o walkę o popularność i sławę. Każda z nich próbuje we właściwy sobie sposób pozyskać przychylność fanów, za czym idą wirtualne polubienia, a wraz z nimi konkretne pieniądze. Kardashianki usilnie starają się przekonać świat, że posiadają umiejętności, których de facto nie posiadają. Kim nie umie śpiewać, Khloe nie projektuje ubrań Good American, a Kylie nie wymyśla produktów Kylie Cosmetics, których sprzedaż spada. Kylie, która do niedawna wiodła prym, przegrywa z Rihanną i jej linią Fenty Beauty.
30.10.2017 13:52
Profil marki kosmetycznej Rihanny na Facebooku po miesiącu od premiery przegonił fanpage funkcjonującej w branży znacznie dłużej marki Kardashianki! Linia Riri zarobiła w miesiąc 72 miliony dolarów, czyli tyle ile Kylie zarabia w trzy miesiące!
Co stoi za wynikami sprzedaży Kylie i Rihanny? Nie dość, że produkty Riri są tańsze, to przede wszystkim są również stowarzyszone z myślą o ciemnoskórych dziewczynach, którym dobranie odpowiedniego koloru podkładu do tej pory sprawiało spore problemy. W swojej ofercie Rihanna ma aż 43 odcienie podkładów! Tyle wystarczyło, żeby firma Kylie Cosmetics zanotowała 35% straty, a Fenty Beauty wyprzedziła inne znane firmy, takie jak NYX, Urban Decay i Benefit.
Które kosmetyki kupilibyście chętniej?