Kulisy zwycięskiej kampanii prezydenckiej Andrzeja Dudy. Prezydent sam się pudrował! Co jeszcze ustalono?
Andrzej Duda ponownie został wybrany na prezydenta. Ubiegający się o reelekcję kandydat zwyciężył, zdobywając 51,03 % poparcia wśród głosujących. Te wybory na pewno przejdą do historii i to z kilku względów. Po pierwsze kontrowersje wzbudzało zorganizowanie głosowania podczas kwarantanny i panującej pandemii, dlatego ich termin został przesunięty niemal o 2 miesiące. Po drugie jest to jedna z najdłużej trwających kampanii.
15.07.2020 | aktual.: 15.07.2020 21:52
Prezydent Andrzej Duda pomimo kwarantanny miał bardzo dużo czasu, aby spotkać się z wyborcami. Tuż po zakończeniu kwarantanny udał się w podróż po Polsce i odwiedzał wszystkie zakątki kraju, aby móc oko w oko spotkać się z wyborcami. Oprócz tego oczywiście w dalszym ciągu musiał wywiązywać się ze swoich obowiązków głowy państwa. Kampania nie była łatwym zadaniem, a walka o fotel prezydenta kraju pomiędzy nim a Rafałem Trzaskowskim do samego końca była niezwykle wyrównana.
Jak wyglądała kampania prezydenta od kuchni? Jeden z pracowników zdradza szczegóły
W dzienniku Super Express możemy przeczytać, jak wyglądała od zaplecza kampania prezydencka Andrzeja Dudy. Okazuje się, że prezydent postawił na sprawdzone stylizacje, które od lat przynoszą mu szczęście. Prezydent w podróż po Polsce zabrał ze sobą spory zapas białych koszul.
Okazuje się, że prezydent Andrzej Duda świetnie radził sobie również z makijażem. Przygotowując się do publicznych wystąpień, sam pudrował sobie twarz. Makijażystka była potrzebna tylko, gdy udzielał wywiadu dla telewizji.
Podczas swojego pobytu w różnych zakątkach kraju prezydent Andrzej Duda unikał luksusowych hoteli. W czasie, gdy nie wracał do Warszawy, zatrzymywał się małych zajazdach, a nawet w ośrodkach agroturystycznych.
Andrzej Duda nie był też bardzo wymagający w kwestiach kulinarnych i nie miał specjalnych zachcianek. W dudabusie miał zapasy najpotrzebniejszych rzeczy, a jedynie kawę wypijał podczas przystanków na jednej z popularnych stacji paliwowych.
Jak widać zaangażowanie i sprawdzone metody bardzo się opłaciły, ponieważ kampania okazała się być zwycięska.