Kim Kardashian sprzedaje kontrowersyjny produkt. "To Hannibal Lecter?"
Kim Kardashian od lat słynie z zamiłowania do mody. Gwiazda często zwraca uwagę swoimi kreacjami, więc nic dziwnego, że również jej marka własna potrafi zszokować. Teraz celebrytka zaskoczyła fanów nowym produktem marki SKIMS. Maska przypomina... wizerunek Hannibala Lectera.
Kim Kardashian od kiedy rozstała się z Kanye Westem zaczęła inwestować w siebie i swoje marki własne. Gwiazda ostatnio pojawiła się na francuskim fashion weeku, gdzie poszła w pokazie Balenciagi. Był to jej debiut w roli modelki na wybiegu, jednak według wielu głosów spisała się naprawdę dobrze. Od 2019 roku Kardashian prowadzi firmę SKIMS, która specjalizuje się w bieliźnie modelującej. Teraz jeden z jej najnowszych produktów zwrócił uwagę internautów.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Styl Igi Świątek oczami Evy Minge. Co stoi za modowymi wyborami tenisistki?
Nowy produkt od Kim Kardashian zszokował internautów. Komentujący mówią jednym głosem
W miniony wtorek na Instagramie marki Kim Kardashian pojawiły się zdjęcia modelek reklamujący nowy produkt od SKIMS. Konkretnie chodzi o... otulacz do twarzy na noc, który ma pomóc w jeszcze lepszej regeneracji organizmu i ujędrnieniu skóry.
Innowacja nigdy się nie kończy. Nasz nowy otulacz do twarzy oferuje ultra miękkie wsparcie szczęki w naszej autorskiej tkaninie Seamless Sculpt, która stanowi niezbędny dodatek do nocnej rutyny — czytamy w opisie produktu.
Internauci nie kryli zdziwienia. W komentarzach pod postem pojawiły się pytania, czy to żart, a niektórzy wspomnieli o swoich skojarzeniach do słynnej postaci Hannibala Lecktera.
"Jak to niby może pomóc?", "Naprawdę Kim...?", "Co tu się dzieje?", "Zupełnie tego nie rozumiem", "Kim, ludzie umierają... A Ty wyskakujesz z nylonową folią Hannibala Lectera?", "Kolejna rzecz, dzięki której kobiety czują się niepewnie!", "Jaki jest sens noszenia czegoś takiego?", "To jest Hannibal Lecter?" - czytamy w komentarzach.
Słowa krytyki produktu nie przeszkodziły sprzedaży. Otulacz do twarzy nie jest już dostępny
Choć nie brakowało pytań o sens wprowadzania takiego produktu, to mimo wszystko fani Kim Kardashian nie zawiedli. Pomimo licznych kontrowersji, maska szybko zniknęła z magazynów, wyprzedając się w dosłownie kilkanaście godzin. Tym samym wiele kobiet znalazło jednak sens w produkcie od celebrytki.