Kawa w Mediolanie z SHEIN? Tylko w najlepszym stylu!
Jakie są dwie najbardziej włoskie z włoskich rzeczy (poza pizzą, rzecz jasna)? Aromatyczna kawa i niepodrabialny styl godny gwiazd złotej ery Hollywood. A gdzie te dwie rzeczy spotykają się ze sobą? Al bar, rzecz jasna!
Od razu mówimy – włoski bar to nie to samo, co polski bar. To miejsce, w którym od wczesnych godzin porannych odbywa się "urban ritual", czyli szybkie espresso do pysznego cornetto w ramach śniadania lub leniwe cappuccino przed południem. A to wszystko w absolutnie demokratyczny sposób. Al bar, czyli do kawiarni, przychodzą wszyscy, bez względu na wiek, płeć czy wykształcenie. Filiżanka aromatycznego napoju staje się tu wspólnym językiem.
Podobnie jak moda, która przenika każdy aspekt włoskiej codzienności. I – jak udowadnia debiut SHEIN w Mediolanie – pozwala nie tylko wyrazić się bez słów, ale i jest inkluzywną przestrzenią. Tak, jak każdy zasługuje na swój "urban ritual" z filiżanką kawy w dłoni, tak samo każdy zasługuje na "The Urban Ritual" marki SHEIN. Ten projekt to otwarcie nowego rozdziału w historii marki SHEIN: "SHEIN for All. Your Story, Your Collection", poświęconego celebrowaniu różnorodnych form wyrażania siebie. To coś więcej niż tylko moda. To inkluzywna narracja łącząca społeczności i stworzona dla każdego.
W historycznym, pierwszym takim w portfolio marki, pokazie pojawiły się więc modelki i modele w różnym wieku, o różnych sylwetkach i stylach. Ich autentyczne stylizacje i niezwykła energia ożywiły nie tylko kultową przestrzeń Rubattino 56, gdzie odbył się ten event, ale i pozwoliły wszystkim zebranym poczuć się częścią różnorodnej społeczności.
Ułatwiło to oparcie koncepcji pokazu o pięć wizji stylu. Eklektycznych, jak oferta i odbiorcy SHEIN, ale nadal mocno osadzona we włoskim podejściu do mody. Na wybiegu pojawiły się zarówno swobodne sylwetki marki Maija, jak imprezowe, brokatowo-cekinowe ubrania Musera czy kwintesencja włoskiego glamour, czyli Anewsta. Towarzyszyły im także bardziej biznesowe propozycje Shein Bae oraz eleganckie (choć z lekkim pazurem) zestawy Missguided.
Oficjalnym partnerem pokazu była marka MIA Cosmetics – działająca pod hasłem "Your Italian Beauty", która swoje produkty nie tylko projektuje, ale i wytwarza we Włoszech. Jej makijażyści przygotowali swoją interpretację "The Urban Ritual". Prostą i wyrafinowaną. Jak filiżanka dobrego espresso w gwarnym włoskim barze.