GalerieKasia Warnke, Lidia Popiel i Marta Kuligowska na prezentacji kosmetyków Obagi [zdjęcia]

Kasia Warnke, Lidia Popiel i Marta Kuligowska na prezentacji kosmetyków Obagi [zdjęcia]

Kasia Warnke, Lidia Popiel i Marta Kuligowska na prezentacji kosmetyków Obagi [zdjęcia]
Izabela Wodzińska
11.05.2015 16:10, aktualizacja: 11.05.2015 16:24

Kasia Warnke jest ambasadorką Obagi - kultowej amerykańskiej marki oferującej kosmetyki anti-aging. Ich skuteczność doceniają gwiazdy na całym świecie. Od kilku miesięcy dostępne są również w Polsce, w prestiżowych klinikach anti-aging i medycyny estetycznej.

Bardzo się cieszymy, że kosmetyki Obagi, przeznaczone do pielęgnacji twarzy dostępne są już w Polsce. Innowacyjne preparaty Obagi odpowiadają na wszystkie potrzeby cery i pomagają przywrócić skórze jej naturalny blask i harmonię. Zyskały ogromną popularność nie tylko w Ameryce, ale także na całym świecie. Mamy nadzieję, że polscy odbiorcy również docenią ich rewelacyjne działanie – powiedziała Ewa Engländer, Marketing Manager marki Obagi, z firmy VP Valeant.

Ambasadorka marki, aktorka Kasia Warnke znana jest z tego, że przywiązuje ogromną wagę do zdrowia, kondycji, pielęgnacji. Aktorka codziennie biega, uprawia jogę, poleca zielony jęczmień, a teraz przekonuje swoich fanów i wszystkie kobiety chcące zadbać o jakość i młodość swojej skóry do marki Obagi.

Obagi to dla mnie symbol zdrowia i energii skóry. Kojarzy mi się ze słońcem i przyrodą Kalifornii, skąd firma pochodzi oraz z zaawansowaną technologią i profesjonalną opieką. Działanie tych kosmetyków koncentruje się na zachowaniu młodości. Cieszy mnie, że mogę polecać kosmetyki, które są nieocenione w swojej skuteczności, bycie ambasadorką tej marki to niekłamana przyjemność! - wyznaje Kasia Warnke.

Oprócz Kasi, w konferencji połączonej z prezentacją produktów, uczestniczyły: Lidia PopielMarta Kuligowska oraz Teresa Rosati.

Zobaczcie w galerii, jak prezentowały się wszystkie gwiazdy. Kasia na tę okazję wybrała złoty żakiet i mokasyny.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Zobacz także