NewsyJoanna Przetakiewicz o kulisach współpracy z Igą Lis. To sygnał rewolucji w marce

Joanna Przetakiewicz o kulisach współpracy z Igą Lis. To sygnał rewolucji w marce

Joanna Przetakiewicz o Idze Lis
Joanna Przetakiewicz o Idze Lis
Natalia Brzostowska
05.04.2016 14:42, aktualizacja: 05.04.2016 16:32

Iga Lis wzięła udział w walentynkowej kampanii La Manii dla linii Kiss Kiss Mania. Była to pierwsza kampania tej marki dedykowana również dla młodzieży.

Joanna Przetakiewicz w rozmowie z Plotek.pl, wyjaśniła dlaczego zdecydowała się na współpracę z Igą Lis. Internauci zastanawiali się nad tym, dlaczego projektantka podjęła taką decyzję, skoro La Mania jest marką dedykowaną dla dojrzałych i świadomych kobiet, a Iga jest jeszcze nastolatką: 

Przede wszystkim otworzyliśmy się na młode pokolenie. Mamy dużo bluz, sukienek, t-shritów, które są dedykowane w dużej mierze bardzo młodym dziewczynom. Ja kieruję się zasadą, ze nasze rzeczy są bez wieku. Świetnie w nich wygląda i córka i matka. Często tak, się zdarza, że moje przyjaciółki kupują tutaj rzeczy razem ze swoimi córkami. Po to zatrudniliśmy Igę Lis, by dać taki jasny sygnał, że La Mania staje się w tej chwili bardziej codzienna, bardziej sportowa, bardziej casual. To nie są tylko sukienki na wielkie wyjścia.

A jak oceniła pracę nastolatki?

Iga Lis jest modelką bardzo zdyscyplinowaną i grzeczną, To bardzo miła dziewczyna. 

Trzymamy kciuki za dalszy rozwój kariery Igi Lis.

Iga Lis twarzą La Mani i linii #KissKissMania
Iga Lis twarzą La Mani i linii #KissKissMania
Joanna Przetakiewicz, prezentacja kosmetyków La Mania by Inglot (fot. AKPA)
Joanna Przetakiewicz, prezentacja kosmetyków La Mania by Inglot (fot. AKPA)
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Zobacz także