Joanna Przetakiewicz o kulisach współpracy z Igą Lis. To sygnał rewolucji w marce
Iga Lis wzięła udział w walentynkowej kampanii La Manii dla linii Kiss Kiss Mania. Była to pierwsza kampania tej marki dedykowana również dla młodzieży.
Joanna Przetakiewicz w rozmowie z Plotek.pl, wyjaśniła dlaczego zdecydowała się na współpracę z Igą Lis. Internauci zastanawiali się nad tym, dlaczego projektantka podjęła taką decyzję, skoro La Mania jest marką dedykowaną dla dojrzałych i świadomych kobiet, a Iga jest jeszcze nastolatką:
Przede wszystkim otworzyliśmy się na młode pokolenie. Mamy dużo bluz, sukienek, t-shritów, które są dedykowane w dużej mierze bardzo młodym dziewczynom. Ja kieruję się zasadą, ze nasze rzeczy są bez wieku. Świetnie w nich wygląda i córka i matka. Często tak, się zdarza, że moje przyjaciółki kupują tutaj rzeczy razem ze swoimi córkami. Po to zatrudniliśmy Igę Lis, by dać taki jasny sygnał, że La Mania staje się w tej chwili bardziej codzienna, bardziej sportowa, bardziej casual. To nie są tylko sukienki na wielkie wyjścia.
A jak oceniła pracę nastolatki?
Iga Lis jest modelką bardzo zdyscyplinowaną i grzeczną, To bardzo miła dziewczyna.
Trzymamy kciuki za dalszy rozwój kariery Igi Lis.