Joanna Horodyńska kocha szokować swoimi stylizacjami. Tym razem wystąpiła z logiem Chanel na czole
Ma do siebie dystans?
24.04.2015 19:39
Joanna Horodyńska jest kolejnym gościem, który odwiedził kawalerkę Łukasza Jakóbiaka i program 20m2.
Niedawno Horodyńska wydała książkę Modowy sąd, w której rzeczowo oceniła gust najważniejszych gwiazd polskiego i zagranicznego show-biznesu. Jednymi zachwyciła się, inne skrytykowała. Ponadto Joanna Horodyńska została prowadzącą Shopping Queen, w którym doradza kobietom jak powinny ubierać się za niewielkie pieniądze. Oba projekty stylistka promuje w programie Łukasza Jakóbiaka.
Na YouTube pojawił się zwiastun odcinka 20m2 z Joanną Horodyńską, w którym Jakóbiak zapytał ją o to, co trzeba zrobić żeby zaistnieć w mediach. Gwiazda ma bardzo prostą i smutną odpowiedź na to pytanie.
Joanna Horodyńska z logiem Chanel na czole. Ikona stylu?
W krótkim trailerze Joanna Horodyńska została także poproszona o naklejenie na czoło logo Chanel. Łukasz Jakóbiak w ten sposób nawiązał do jednego z wywiadów, w którym stylistka powiedziała, że gdyby mogła nosiłaby nazwę marki nawet w tym miejscu.
Dobry pomysł na promocję programu?
Książka Joanny Horodyńskiej "Modowy sąd"
Joanna Horodyńska jest felietonistką magazynu Party, z którym związana jest od samego początku. Była modelka co dwa tygodnie ocenia stylizacje gwiazd w rubryce Modowy sąd. Na początku 2015 roku w sklepach ukazała się książka Joanny, w której ocenia styl polskich i zagranicznych gwiazd. W sklepie internetowym Empik.com publikacja doczekała się odznaczenia Bestseller.
Wydawnictwo Edipresse Polska S.A. ma w planach wydanie drugiej części książki Joanny Horodyńskiej.