NewsyJeszcze tylko dwa tygodnie do wielkiego Balu Dziennikarzy. Kolejne gwiazdy włączają się do aukcji!

Jeszcze tylko dwa tygodnie do wielkiego Balu Dziennikarzy. Kolejne gwiazdy włączają się do aukcji!

Jeszcze tylko dwa tygodnie do wielkiego Balu Dziennikarzy. Kolejne gwiazdy włączają się do aukcji!
Ewelina Buchnajzer
12.01.2016 10:08, aktualizacja: 09.02.2016 12:41

Do 17. Charytatywnego Balu Dziennikarzy pozostały niecałe dwa tygodnie. Impreza odbędzie się już 23 stycznia 2016 roku w Auli Dużej Politechniki Warszawskiej.

Od początku grudnia trwają aukcje darów przekazanych Fundacji Charytatywny Bal Dziennikarzy przez największe redakcje i stacje telewizyjne, dziennikarzy oraz ludzi dobrego serca. Gwiazdy wspierające Fundację apelują o pomoc dla dzieci. Zaangażowali się m.in. Agnieszka Kaczorowska i Tomasz Barański.

Do tej szlachetnej akcji każdego dnia dołączają kolejne gwiazdy, którym nie jest obojętny los innych.

Podarujmy szczególny prezent, który przyniesie radość i nadzieję najbardziej pokrzywdzonym przez los. Zapraszam Państwa do udziału w licytacji - zachęca Karolina Szostak.

Na aukcji wylicytować można kolację z dziennikarką Polsatu w restauracji Pausa Włoska Czesława Mozila.

Aukcje na stronie charytatywni.allegro.pl/baldziennikarzy potrwają do 22 stycznia 2016 roku. Dochód przeznaczony zostanie dla podopiecznych Fundacji „Dorastaj z Nami” wspierającej osierocone dzieci funkcjonariuszy publicznych, Fundacji „Po Drugie” otaczającej opieką młodzież zagrożoną wykluczeniem społecznym, Fundacji Polsat i Fundacji TVN „Nie jesteś sam”.

Dawanie jest równie przyjemne jak otrzymywanie, dlatego wspólnie z polskimi projektantami postanowiliśmy włączyć się do akcji. Zachęcam do licytacji ręcznie wykonanych prac przez takie osobowości branży mody jak Mariusz Przybylski, Paprocki & Brzozowski, Natasha Pavluchenko i wielu innych. W życiu każdego z nas pojawił się kiedyś ktoś, kto wyciągnął do nas pomocną dłoń, nie wahajmy się więc zrobić tego samego - powiedziała Urszula Wiszowata redaktorka portalu fashionbiznes.pl i ekspertka Chanel, pomysłodawczyni akcji, która zaprosiła największych polskich projektantów do przygotowania dla Fundacji Charytatywny Bal Dziennikarzy kolekcji kartek noworocznych.

Aukcje gwiazd na rzecz Fundacji Charytatywny Bal Dziennikarzy

Na koneserów sztuki czeka fotoobraz autorki Zdjęcia Roku Aleksandry Łogusz przedstawiający Warszawę z dachów wieżowców, a na zakupoholików męskie zakupy w H&M i sesja zdjęciowa z Kamilem Pawelskim, prowadzącym blog Ekskluzywny Menel.

Do najciekawszych pozycji należą m.in. wizyta na planie serialu Singielka oraz metamorfoza u Macieja Wróblewskiego prowadzącego program „Afera fryzjera” w TVN Style, który na co dzień prowadzi własny salon fryzjerski. Kolejna wyjątkowa aukcja to dzień z Agnieszką Jastrzębską, początek w studiu TVN, gdzie zwycięzca będzie mógł śledzić przygotowania do występu w „Dzień Dobry TVN”, a potem udział w kolegium redakcyjnym Jastrząb Post.

Fundacja Charytatywny Bal Dziennikarzy powstała w 1998 roku z potrzeby serca dziennikarzy różnych mediów i jest organizacją non-profit, której nadrzędny cel to pomoc najbardziej potrzebującym.

Tegoroczni sponsorzy balu to m.in.: ORLEN, Siemens.

Przygotowania do Balu Dziennikarzy 2016
Przygotowania do Balu Dziennikarzy 2016
Maciej Wróblewski zaangażował się w aukcję na rzecz Charytatywnego Balu Dziennikarzy
Maciej Wróblewski zaangażował się w aukcję na rzecz Charytatywnego Balu Dziennikarzy
Karolina Szostak zaangażowała się w aukcję na rzecz Charytatywnego Balu Dziennikarzy
Karolina Szostak zaangażowała się w aukcję na rzecz Charytatywnego Balu Dziennikarzy
Plansza sponsorska - XVII Charytatywny Bal Dziennikarzy
Plansza sponsorska - XVII Charytatywny Bal Dziennikarzy
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Zobacz także