Jessica Mercedes chce być jeszcze bardziej wiarygodna, ale fani wyczuwają fałsz: „Nie kupuję tego”
Jessica Mercedes, która plasuje się w czołówce polskich blogerek modowych, zaliczyła w ostatnim czasie wielką wpadkę. Przez kilka ostatnich lat była uznawana za prekursorkę trendów i stała się inspiracją dla wielu młodych kobiet. Szybko dorobiła się miana eksperta mody i zyskała sławę. Udało się jej nawet stworzyć własną markę ubrań - Veclaim. To właśnie przez tę działalność spłynęła na nią ogromna fala krytyki.
13.06.2020 | aktual.: 13.06.2020 19:21
Ostatnio jej marka odzieżowa wypuściła kolekcję inspirowaną latami 70. Ubrania cieszyły się wielkim powodzeniem wśród klientek i niemal natychmiast zniknęły ze sklepowych magazynów. Jessica zawsze podkreślała, że liczy się dla niej jakość sprzedawanych przez nią rzeczy, dlatego korzysta tylko i wyłącznie z usług polskich szwalni. Fanki gwiazdy szybko jednak zauważyły, że pomimo zapewnień blogerki, metki w T-shirtach Veclaim pokazują coś innego. W sieci rozpętała się prawdziwa burza, ponieważ klientki zauważyły, że kupione koszulki pochodzą z Maroka.
Jessica Mercedes pokazuje polskie szwalnie. Fani jej nie wierzą
Po tym jak w internecie rozkręciła się niezła afera, Jessica wydała oficjalne oświadczenie, w którym przeprosiła swoich fanów. Gwiazda starała się wytłumaczyć całą sytuację i podkreślić, że mimo tego, że zakupiła T-shirty popularnej marki Fruit of The Loom, to nadal najważniejsza jest dla niej jakość. Blogerka postanowiła też na jakiś czas zniknąć z mediów społecznościowych i zmieniła status swojego konta na Instgramie na prywatny.
Jessica mierzy się teraz z największym kryzysem wizerunkowym swojej marki. Z całej sytuacji próbuje wyjść obronną ręką. Dla tych obserwatorów, którzy zostali z nią na Instagramie, pokazała, jak wygląda proces produkcji jej ubrań w polskiej szwalni. Nie wszystkich jednak udało jej się przekonać.
Jessica postanowiła odpowiedzieć na nieprzychylne komentarze swoich obserwatorów.
Blogerka z całych sił próbuje uratować swoje dobre imię i wiarygodność stworzonej przez siebie marki. Już tylko od jej klientów zależy, czy ponownie uda jej się odzyskać ich zaufanie.