NewsyJennifer Lopez do kampanii "Guess" zmieniła fryzurę. Tak uczesana wygląda jak włoska bogini

Jennifer Lopez do kampanii "Guess" zmieniła fryzurę. Tak uczesana wygląda jak włoska bogini

Jennifer Lopez w kampanii dla Guess zmieniła fryzurę
Jennifer Lopez w kampanii dla Guess zmieniła fryzurę
Elwira Szczepańska
15.01.2020 09:00

Jennifer Lopez po raz kolejny udowodniła, że jest mistrzynią metamorfozy i że wszystkie pomysły na kampanie reklamowe da się zrealizować, jeśli to ona jest modelką. Jej najnowsze wcielenie zachwyca. Fotografie z udziałem JLo zapierają dech w piersi.

Jennifer Lopez w kampanii dla Guess. Jak wyglądała?

Kampania wiosenna Guess 2020 z Jennifer Lopez w roli głównej, to coś, obok czego nie da się przejść obojętnie. Jennifer Lopez powraca jako twarz marki w swojej drugiej kampanii, która została wyreżyserowana przez Paula Marciano i sfotografowana przez Tatianę Gerusową w Santa Monica w Kalifornii.

Za każdym razem, gdy współpracuję przy kampaniach reklamowych, zawsze myślę o postaci, którą mogę grać i stać się nią, a dzięki tej kampanii, świetnie się bawiliśmy - powiedziała Jennifer w oświadczeniu.

Tym razem klimatem była mieszanka włoskiej gwiazdy filmowej z lat 60., zmieszana z Madonną z lat 80. oraz z Sophią Loren. Jennifer Lopez, w fryzurze, która powstała na potrzeby zdjęć, wygląda jak włoska bogini.

Wcielenie się w postać i sprawienie, by zdjęcie przeniosło w odpowiedni klimat, sprawia tyle radości. Ubrania i ujęcia na planie naprawdę dobrze ze sobą współpracowały, aby ta kampania ożyła - powiedziała JLo.

Trzeba przyznać, że kampania robi wrażenie. Stylizacje, makijaże, fryzury. Wszystko jest doskonale dopracowane, a na fotografiach widać, że Lopez świetnie się wczuła w temat przewodni.

Jennifer Lopez w kampanii Guess
Jennifer Lopez w kampanii Guess
Jennifer Lopez w kampanii Guess
Jennifer Lopez w kampanii Guess
Jennifer Lopez w kampanii Guess
Jennifer Lopez w kampanii Guess
Jennifer Lopez w kampanii Guess
Jennifer Lopez w kampanii Guess
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Zobacz także