Jarosław Kuźniar w ekstremalnie kontrowersyjnej kampanii rozlicza się z hejtem w Internecie. Padają ostre obelgi
Jarosław Kuźniar jest jednym z najbardziej hejtowanych dziennikarzy w sieci. Od wielu lat czasu stara się walczyć ze zjawiskiem, jakim jest hejt w Internecie. Dlatego też został ambasadorem projektu HejtStop, którego celem jest zwalczanie nienawiści zarówno w sieci, jak i w przestrzeni publicznej. Kampanię promują hasztagi #ryjKuźniara i #hejtstop oraz bardzo kontrowersyjne wideo.
27.11.2015 | aktual.: 27.11.2015 12:24
#RyjKuźniara ma naświetlić nie tylko kwestię radzenia sobie z nienawiścią ale również informować o konsekwencjach prawnych, które mogą spotkać przekonanych o swojej anonimowości hejterów.
Dziennikarz opublikował na swoim Facebooku oficjalne wideo promujące kampanię:
Projekt jest bardzo kontrowersyjny, a podpisy do poszczególnych ryjów Kuźniara są ostre i wulgarne. Dokładnie takie, jak obelgi, które padały już pod jego adresem. Zobaczcie wideo.