Jacek Jelonek i Oliwer Kubiak o zarobkach na Instagramie: "Odrzucamy całkiem sporo propozycji". Jakie warunki muszą spełnić reklamodawcy?
Instagram jest drugim po TikToku najpopularniejszym serwisem społecznościowym na świecie. Portal stał się miejscem, w którym roi się od postów sponsorowanych. Im większe zasięgi influencera, tym częściej można trafić na publikacje z lokowaniem produktu. Zdecydowanym guru jeśli chodzi o przyjmowanie ofert współpracy, jest Małgorzata Socha. Na koncie aktorki ze sporą dozą cierpliwości trzeba szukać zdjęć, które nie powstałyby w ramach kontraktów z dużymi markami.
06.02.2022 07:00
Na fali popularności programu Prince Charming swoje zasięgi zwiększyli wszyscy uczestnicy show, na czele z głównym bohaterem i zwycięzcą. Jacek Jelonek w branży rozrywkowej obecny jest od lat, dlatego jeszcze zanim wziął udział w reality-show Playera, miał okazję współpracować z najróżniejszymi markami w ramach Instagrama. Już wtedy bardzo selektywnie podchodził do składanych mu ofert. A jak jest teraz? Czy jego stawki za promowanie marek wzrosły?
Jacek Jelonek i Oliwer Kubiak o zarobkach na Instagramie
W rozmowie z reporterką Jastrząb Post tytułowy książę zdradził, że wiele ofert odrzuca. Nie zależy mu na pokazywaniu wszystkiego, co jest mu proponowane, tylko ze względu na jednorazowy zastrzyk gotówki. Od czego zależy ostateczne podjęcie decyzji w razie ewentualnej kooperacji?
Podobne zdanie ma Oliwer Kubiak, który zaznaczył, że popularność zdobytą dzięki udziałowi w gejowskim programie traktuje jako skutek uboczny, a nie cel do zbijania kokosów:
Cała rozmowa poniżej.