Gwyneth Paltrow została twarzą znanej marki biżuterii. Reklamowała ją Małgorzata Socha, lubi ją także nosić Anna Mucha

Gwyneth Paltrow została twarzą znanej marki biżuterii. Reklamowała ją Małgorzata Socha, lubi ją także nosić Anna Mucha

Gwyneth Paltrow twarzą marki Tous (fot. mat. pras.)
Gwyneth Paltrow twarzą marki Tous (fot. mat. pras.)
Ewa Kamionowska
16.12.2015 12:06

Tous to hiszpańska rodzinna firma z długimi tradycjami. Założona w 1920 roku przez małżeństwo Salvadora Tous Blavi i Teresę Ponsa zdobyła olbrzymią popularność, a słynny miś Tous stał się symbolem rozpoznawalnym na całym świecie.

Gwiazdy uwielbiają piękną biżuterię, torebki i zegarki z kolekcji Tous. W Polsce reklamowała je Małgorzata Socha. Ostatnio natomiast chętnie się w nich pokazuje m.in. Anna Mucha. Teraz okazuje się, że gwiazdorska rodzina Tous powiększa się o kolejne znane nazwisko, tym razem międzynarodowego formatu. Od stycznia 2016 roku światową ambasadorką Tous będzie Gwyneth Paltrow.

Aktorka wystąpi w nowej odsłonie Tender Stories i jej głównym zadaniem, podobnie jak zresztą całej kampanii, będzie pokazanie, że czułość to uniwersalna wartość.

Jesteśmy zachwyceni, że Gwyneth stanie się twarzą Tous w nadchodzących kampaniach — mówi Rosa Tous, wiceprezes firmy Tous. - Poza tym, że jest niezwykle piękną kobietą, Gwyneth ma wielki talent aktorski, który pozwoli jej przekazać podstawową wartość naszej marki: czułość.

Czy to dobry pomysł, aby właśnie Gwyneth Paltrow promowała Tous? Naszym zdaniem to strzał w dziesiątkę!

Gwyneth Paltrow twarzą marki Tous (fot. mat. pras.)
Gwyneth Paltrow twarzą marki Tous (fot. mat. pras.)
Gwyneth Paltrow w biżuterii Tous (fot. mat. pras.)
Gwyneth Paltrow w biżuterii Tous (fot. mat. pras.)
Zawieszka Tous Bear, 739 pln
Zawieszka Tous Bear, 739 pln
Anna Mucha - prezentacja kolekcji Tous 2015
Anna Mucha - prezentacja kolekcji Tous 2015
Marka Tous w Polsce zadebiutowała w 2011 roku. Wcześniej podbiła rynek hiszpański. Pierwszą i, jak na razie, jedyną ambasadorką nad Wisłą była Małgorzata Socha
Marka Tous w Polsce zadebiutowała w 2011 roku. Wcześniej podbiła rynek hiszpański. Pierwszą i, jak na razie, jedyną ambasadorką nad Wisłą była Małgorzata Socha
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Zobacz także