NewsyMalgorzata Rozenek, Marzena Rogalska i Filip Chajzer łączą siły - zwracają uwagę na problem, który bardzo pogłębiła pandemia

Malgorzata Rozenek, Marzena Rogalska i Filip Chajzer łączą siły - zwracają uwagę na problem, który bardzo pogłębiła pandemia

Gwiazdy w nowej akcji
Gwiazdy w nowej akcji
Krystyna Miśkiewicz
15.06.2021 15:20, aktualizacja: 15.06.2021 16:38

Gwiazdy doskonale zdają sobie sprawę z tego, że ich głos ma ogromne znaczenie. Większość z nich bardzo często angażuje się w różnego rodzaju akcje społeczne, które mają na celu uświadomienie Polaków w najróżniejszych kwestiach. Znani i lubiani mogą się pochwalić w sieci ogromną liczbą obserwatorów, a każdy ich kolejny post, zyskuje mnóstwo komentarzy, wirtualnych serduszek i całą masę udostępnień. Fani bardzo liczą się z ich zdaniem, dlatego sami oczekują często, że zabiorą oni głos w ważnych sprawach.

W czasie pandemii koronawirusa znaczna większość obywateli jeszcze większą uwagę przyłożyła do tego, aby zadbać o swoje zdrowie. Również gwiazdy cały czas przypominały o tym, co w tym czasie jest najważniejsze. Ostatnio można zaobserwować na Instagramie, że przypominają internautom, jak ważne jest dbanie o zdrowe oczy.

Gwiazdy włączyły się w kampanię społeczną #SuperMocOkularów

Pandemia koronawirusa i obostrzenia, które zostały w związku z nią wprowadzone, na wiele miesięcy zamknęły Polaków w domach. Poskutkowało to tym, że znacznie więcej czasu spędzaliśmy w sieci, czy przed telewizorem. Polacy nagminnie korzystali z odbiorników, komputerów, tabletów i telefonów komórkowych, kiedy spędzali długie godziny, wpatrując się w ekran. Na pewno nie miało to korzystnego wpływu na wzrok. Gwiazdy tłumnie zatem włączyły się w akcję Czas na Wzrok 2021, którą znajdziecie w sieci pod hasztagiem #SuperMocOkularów. Uświadamiają one swoim fanom, jak ważne są profesjonalne badania u okulisty, a tym samym dobór odpowiednich okularów w salonie optycznym.

Ostatnie badania zlecone przez Grupę Essilor wykazały, bowiem że w 2020 aż 70% Polaków nie zbadało swojego wzroku. Ze względu na pogarszające się widzenie zakupili oni dostępne w marketach lub na bazarach jednorazowe okulary, które nie mają nic wspólnego z profesjonalną pomocą dla oczu. Gwiazdy postanowiły zwrócić uwagę na ten problem. W akcję zaangażowała się między innymi aktorka Danuta Stenka.

W akcji wzięli udział także Marzena Rogalska, Marek Kaliszuk, Filip Chajzer, Tomasz Ciachorowski, Monika Mazur, Anna Samusionek, Marcin Mroczek, Małgorzata Rozenek i Radosław Majdan, a także Maciej Orłoś.

Warto wspomnieć, że celem akcji jest przede wszystkim, to by Polacy zbadali wzrok, ale także to by ograniczyć używanie jednorazowych okularów. W salonach optycznych, które biorą udział w akcji, będzie można oddać wszystkie stare i zniszczone okulary, nawet te przeciwsłoneczne i przy okazji uzyskać rabat na nowe szkła i oprawki. W niektórych punktach będzie też można wykonać profesjonalne badanie wzroku. Okulary, które zostaną zebrane podczas trwania kampanii, zostaną przerobione na energię dla naszych domów.

Danuta Stenka Kampania Czas na Wzrok 2021
Danuta Stenka Kampania Czas na Wzrok 2021
Beata Sadowska kampania Czas na Wzrok 2021
Beata Sadowska kampania Czas na Wzrok 2021
Marzena Rogalska kampania Czas Na Wzrok 2021
Marzena Rogalska kampania Czas Na Wzrok 2021
Marzena Rogalska kampania Czas Na Wzrok 2021
Marzena Rogalska kampania Czas Na Wzrok 2021
Marek Kaliszuk kampania Czas na Wzrok 2021
Marek Kaliszuk kampania Czas na Wzrok 2021
Zobacz także