GalerieAnja Rubik dla Mango! Top modelka reklamuje linię Premium. Wypadła lepiej niż poprzedniczki? Porównajcie! [zdjęcia i wideo]

Anja Rubik dla Mango! Top modelka reklamuje linię Premium. Wypadła lepiej niż poprzedniczki? Porównajcie! [zdjęcia i wideo]

Anja Rubik dla Mango! Top modelka reklamuje linię Premium. Wypadła lepiej niż poprzedniczki? Porównajcie! [zdjęcia i wideo]
Michał Gołębiowski
22.07.2014 07:10

Ta kampania wywołała wiele kontrowersji.

Jednak nowe ubrania Mango nie zwróciły na siebie tak bardzo uwagi, jak sama modelka. Fani Anji Rubik stwierdzili, że ona zupełnie nie przypomina siebie. Nie wygląda na energiczną i pełną życia kobietę. Trzeba mieć jednak na uwadze, że modelki wcielają się w różne role i ich wygląd odzwierciedla w dużym mierze wizję osób odpowiedzialnych za marketing. Odpowiednie światło i pozy modelki mogą sprawić, że ta wygląda na bardziej szczupłą lub nieco grubszą niż zwykle. W tym sezonie Mango zdecydowało się przeprowadzić kampanię z Anją Rubik w zupełnie innym klimacie niż z Mirandą Kerr czy Darią Werbowy. To, czy jest lepsza, oceńcie po obejrzeniu materiałów wideo.

Anja Rubik bierze udział w kampaniach różnych marek, zarówno sieciówek jak i prestiżowych domów mody (zobacz: Cudze chwalicie, swego nie znacie... Czyli aż 6 polskich modelek w światowych kampaniach na jesień/zimę). Polska top modelka jest rozchwytywana i od kilku lat może pozwolić sobie na pracę tylko dla tych projektantów, których naprawdę ceni (zobacz: Zjawiskowa Anja Rubik na pokazie Versace. Jak wyglądała na wybiegu i na backstage'u?). W ostatnim czasie wzięła też udział dla kilku edycji magazynu Vogue (zobacz: Anja Rubik jak Kim Basinger. Niesamowita sesja dla niemieckiego "Vogue'a" [dużo zdjęć] oraz Anja Rubik na jubileuszowej okładce "Vogue'a". W którym kraju tym razem?). Co ciekawe, po sesjach do magazynu nikt nie twierdził, że modelka wygląda niekorzystnie. A były zrobione w niedużym odstępie czasu od reklamy dla Mango.

Jam wam się podoba Anja Rubik w kampanii Mango?

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Zobacz także