Powstał pierwszy w Polsce kobiecy "Forbes"! Na okładkach same tuzy show-biznesu!
Rok po premierze Vogue Polska przyszedł czas na kolejną dawkę światowego klimatu w naszym kraju. Właśnie dzisiaj na sklepowych półkach zadebiutował magazyn Forbes Women. Pierwszy numer ma aż dwie okładki, a na nich: szefowa TVN-u Katarzyna Kieli i reżyserka Małgorzata Szumowska!
Forbes Women to światowa marka powstała w 2008 roku z inicjatywy Moiry Forbes. W Stanach Zjednoczonych magazyn zrzesza społeczność kobiet sukcesu, porusza sprawy, które dotyczą kobiet i globalnej gospodarki. Jest to także platforma, której częścią jest magazyn, portal internetowy, media społecznościowe oraz Forbes Akademia, czyli warsztaty, szkolenia, spotkania i konferencje – informuje Brief.pl.
Co mówi o nim odpowiedzialna za wprowadzenie go na polski rynek Anna Kaczmarska?
Forbes jest marką zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn. Forbes Women jest naturalnym rozwojem brandu Forbes, zgodnym ze strategią rozwoju marki na całym świecie. Dzięki temu projektowi poszerzamy grupę odbiorców – docieramy do pracowników korporacji, środowisk startupowych i młodszych czytelników. Chcemy wspierać kobiety w sukcesie i pokazywać pozytywne przykłady współpracy kobiet i mężczyzn – wyjaśnia.
Okazuje się, że pomysł wprowadzenia magazynu na polski rynek wspiera sama Mairy Forbes:
Nad polską edycją platformy Forbes Women pracowaliśmy wiele miesięcy, projekt został doceniony przez wiele środowisk w Polsce i w USA, a Moira Forbes wspiera nas w inicjatywie – dodaje Anna Kaczmarska.
Katarzyna Kieli i Małgorzata Szumowska w Forbes Women
Pierwszy numer zadebiutował na sklepowych półkach dzisiaj, tj. 4 kwietnia. Twórcy postanowili nieco zaszaleć i stworzyli aż dwie okładki. Na jeden z nich w kolorze czerwonym obecna jest szefowa Discovery zarządzająca platformą w 140 krajach Katarzyna Kieli, a na drugiej – białej – wspaniała polska reżyserka, nagrodzona światowymi nagrodami, Małgorzata Szumowska. Musicie koniecznie zobaczyć te dwa wspaniałe dzieła, które znajdziecie w poniższej galerii.
Warto także dodać, że w 2019 roku planowane jest pięć wydań Forbes Women. Nakład pierwszego, liczącego 164 strony, to 40 tys. egzemplarzy. Za każdy numer zapłacić trzeba 17,90 złotych.