ExclusiveInPost został Sponsorem Strategicznym Reprezentacji Narodowej w piłce nożnej. Dla klientów przygotowano szczególne niespodzianki

InPost został Sponsorem Strategicznym Reprezentacji Narodowej w piłce nożnej. Dla klientów przygotowano szczególne niespodzianki

Rafał Brzoska (InPost)
Rafał Brzoska (InPost)
Weronika
31.05.2022 21:55, aktualizacja: 14.06.2022 21:46

InPost – lider wśród platform dostaw dla e-commerce w Europie – został Sponsorem Strategicznym Reprezentacji Narodowej w piłce nożnej, bezsprzecznie najpopularniejszego sportu w Polsce. To największy kontrakt sponsoringowy prywatnej firmy w historii PZPN.

Sponsoring reprezentacji w nowatorskiej formule, która została przygotowana specjalnie dla InPost, to synergia jednych z najsilniejszych polskich marek. Pozwoli na zwiększenie zaangażowania kibiców reprezentacji w piłce nożnej w wielu nowych kanałach, a jednocześnie zaprezentuje nowatorskie rozwiązania największej polskiej firmy logistycznej.

InPost wspiera polską reprezentację zostając Sponsorem Strategicznym Kadry Narodowej

Rafał Brzoska – polski przedsiębiorca i menedżer, który w 2006 roku założył firmę InPost i zorganizował w Polsce sieć samoobsługowych paczkomatów. W 2021 zajął siódme miejsce na liście najbogatszych Polaków według magazynu Forbes. Prywatnie biznesmen od 2019 roku jest mężem polskiej dziennikarki i prezenterki telewizyjnej, Omeny Mensah. Para ma pięcioletniego syna – Vincenta.

Brzoska opowiedział w rozmowie z naszą reporterką o tym, dlaczego jego marka zdecydowała się zostać partnerem strategicznym reprezentacji Polski:

InPost jest innowacyjny. InPost to motywacja, zaangażowanie, taki love brand dla polskich konsumentów. Biorąc pod uwagę, że InPost ma 16 milionów lojalnych klientów, a będzie ich miał jeszcze więcej dzięki naszym inwestycjom zagranicznym, sprawdziliśmy, że 16 milionów Polaków kocha Polską piłkę. I to nie może być przypadek. Stwierdziliśmy, że to jest odpowiedni moment, żeby się zaangażować i wspierać polski sport narodowy, jakim jest piłka nożna.

Czy klienci InPost będą mieli jakieś korzyści w związku z kontraktem?

Będą mieli. Zwłaszcza ci lojalni. Będą mieli całą masę okazji, żeby dostać się na stadion. Będą mieli okazję, aby ich pociechy odprowadzały naszą Narodowa Reprezentację na mecz i cała masa innych aktywności. Będziemy bardzo obecni w social-mediach, w digitalu, w naszej aplikacji mobilnej więc szykuje się całe pasmo niespodzianek angażujących. Uważam, że takiego kontraktu sponsoringowego , z takim sponsorem i z takim ładunkiem nowego podejścia do sportu i promowania sportu w polskim sporcie jeszcze nie było – w rozmowie z reporterką Jastrząb Post powiedział Rafał Brzoska.

Udało nam się również dowiedzieć, czy Rafał Brzoska wierzy, że nasza reprezentacja odniesie sukces?

Sukces reprezentacji nie przychodzi sam z siebie. To jest ciężka praca. To jest kwestia zaangażowania, takiego klasycznego team-worku, ale też leadersheepu. Robert Lewandowski jest takim naturalnym liderem, ale to cała drużyna wygrywa. Sam Robert nigdy nie wygra meczu i podobnie jest z InPostem. Team InPost to taka firma, która dzisiaj liczy już ponad 16 tysięcy pracowników i wygrywa na rynku nie tylko w Polsce. Ważne jest, że piłka niesie za sobą gigantyczne emocje. Zarówno wtedy, kiedy drużyna wygrywa, remisuje i gdy przegrywa. Wtedy oczywiście jest smutno, ale mam wrażenie i przekonanie, że InPost niesie tak duży ładunek pozytywnej energii Polaków korzystających z naszego brandu, że my będziemy chcieli tą energię oddać naszym piłkarzom. Mam takie przeczucie, że ten kontrakt odmieni oblicze polskiej firmy

Umowa, która została podpisana 30 maja 2022 r., została zawarta na okres do 31 lipca 2024 z możliwością przedłużenia na dwa kolejne lata. InPost w ramach umowy uzyskał prawo posługiwania się tytułem „Sponsora Strategicznego Reprezentacji Polski” oraz do wykorzystywania w działalności marketingowej oficjalnego logotypu Reprezentacji Polski.

Umowa gwarantuje również ekspozycję logo firmy na strojach treningowych reprezentacji Polski, nośnikach reklamowych podczas meczów reprezentacji Polski rozgrywanych w naszym kraju. Logo InPost pojawi się także w materiałach marketingowych PZPN oraz ściankach sponsorskich w czasie konferencji prasowych, na stronie internetowej PZPN i stronie Łączy nas piłka oraz biletach i programach meczowych.

Miejmy nadzieję, że InPost przyniesie szczęście naszej reprezentacji.

Omenaa Mensah i Rafał Brzoska – Wielka Aukcja Charytatywna Top Charity 2022
Omenaa Mensah i Rafał Brzoska – Wielka Aukcja Charytatywna Top Charity 2022
Omenaa Mensah i Rafał Brzoska – Wielka Aukcja Charytatywna Top Charity 2022
Omenaa Mensah i Rafał Brzoska – Wielka Aukcja Charytatywna Top Charity 2022
Omenaa Mensah i Rafał Brzoska – Wielka Aukcja Charytatywna Top Charity 2022
Omenaa Mensah i Rafał Brzoska – Wielka Aukcja Charytatywna Top Charity 2022
Omenaa Mensah i Rafał Brzoska – Wielka Aukcja Charytatywna Top Charity 2022
Omenaa Mensah i Rafał Brzoska – Wielka Aukcja Charytatywna Top Charity 2022
Omenaa Mensah i Rafał Brzoska – Wielka Aukcja Charytatywna Top Charity 2022
Omenaa Mensah i Rafał Brzoska – Wielka Aukcja Charytatywna Top Charity 2022
Omenaa Mensah i Rafał Brzoska – Wielka Aukcja Charytatywna Top Charity 2022
Omenaa Mensah i Rafał Brzoska – Wielka Aukcja Charytatywna Top Charity 2022
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Zobacz także