ExclusiveTylko u nas! Mamy oświadczenie obsługi pociągu w sprawie wypadku Reni Jusis

Tylko u nas! Mamy oświadczenie obsługi pociągu w sprawie wypadku Reni Jusis

Tylko u nas! Mamy oświadczenie obsługi pociągu w sprawie wypadku Reni Jusis
Karolina Grabińska
20.06.2014 11:20, aktualizacja: 20.06.2014 13:00

Co się wydarzyło podczas podróży?

Wczoraj dotarły do nas niepokojące wieści o wypadku, jakiemu w pociągu Intercity relacji Warszawa - Gdańsk uległa Reni Jusis. Piosenkarka została poparzona wrzątkiem podczas serwowania poczęstunku w przedziale. Artystka powiedziała nam, że nie została jej udzielona żadna pomoc i musiała czekać do końca podróży, by opatrzono jej nogę.

Zapytaliśmy o komentarz firmę WARS, która obsługuje pociągi Intercity w zakresie jedzenia i napojów. Jaka jest ich wersja wydarzeń?

15 czerwca br. w pociągu relacji Warszawa - Trójmiasto doszło do zdarzenia, w którym Pani Reni Jusis została oblana gorącym napojem przez współpasażerkę. Obsługa niezwłocznie udzieliła Pani Jusis pomocy, a pracownik WARS dostarczył zmrożone butelki wody, które miały złagodzić dyskomfort po oparzeniu. Wezwano także karetkę pogotowia, która przyjechała na stację w Trójmieście. Załoga karetki na miejscu udzieliła dalszej pomocy. Ratownicy uznali, że nie ma konieczności przewiezienia podróżnej do szpitala. Przykro nam z powodu zaistniałej sytuacji i mamy nadzieję, że Pani Jusis szybko wróci do zdrowia. WARS zweryfikuje procedurę wydawania gorących napojów i w razie konieczności dokona niezbędnych zmian. Pracownicy WARS przechodzą regularne szkolenia w zakresie obsługi pasażerów podczas wydawania poczęstunków - przekazał nam kierownik zespołu marketingu, Iwo Orzełek.

Mamy nadzieję, że więcej nie dojdzie do takich sytuacji, a Reni życzymy szybkiego powrotu do zdrowia.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Zobacz także