Kurdej-Szatan o nowych odcinkach M jak miłość

Wiktoria Gąsiewska komentuje nieobecność Julii Wieniawy na ramówce TVP. Chodziło o Antka?

Paulina Krupińska musiała przekonywać męża do "Dance, Dance, Dance". Dlaczego?

Dlaczego Krzysztof Ziemiec odszedł z "Wiadomości"? Powód jest inny niż wszyscy sądzili

Anja Rubik o audiobooku "#sexedpl"

Lara Gessler o idealnym daniu na Walentynki! Będzie pysznie?

Martyna Wojciechowska spędzi Walentynki bez Przemka Kossakowskiego!

Gwiazdy o idealnych walentynkach z Martini!

Jak, z kim i gdzie Michał Szpak spędza walentynki?

Eurowizja. Margaret o reprezentowaniu Polski z piosenką TEMPO

Dorota Naruszewicz wystąpi w "Tańcu z Gwiazdami"?

Wernisaż kalendarza Gedeon Richter. Gwiazdy wspierają niezwykły projekt.

Beata Tadla o 18. urodzinach syna. Boi się nadchodzących zmian?

Dorota Gardias wskazała nowego prowadzącego "Ameryka Express"

Ranczo wraca! Czy zobaczymy Jolkę?

Damian Kordas i Angelika Mucha mają się ku sobie? Przypadkiem się wygadał!

Iga Krefft o relacjach z Małgorzatą Kożuchowską

Jak Górniak zachowywała się na planie Agenta?

Zosia Ślotała o obozie Anny Lewandowskiej. Wróciła zadowolona?

Kiedy Szostak nie przestrzega diety?

Szukaj
NAJPOPULARNIEJSZE
Oszałamiające kreacje gwiazd na Balu Dziennikarzy 2019: Kinga Rusin, Małgorzata Rozenek, Monika Olejnik, Omenaa Mensah [DUŻO ZDJĘĆ]
Oszałamiające kreacje gwiazd na Balu Dziennikarzy 2019: Kinga Rusin, Małgorzata Rozenek, Monika Olejnik, Omenaa Mensah [DUŻO ZDJĘĆ]

Oszałamiające kreacje gwiazd na Balu Dziennikarzy 2019: Kinga Rusin, Małgorzata Rozenek,...

Oszałamiające kreacje gwiazd na Balu Dziennikarzy 2019: Kinga...

Namiętność aż kipi! Kinga Rusin i Marek Kujawa na Balu Dziennikarzy 2019 nie szczędzili sobie czułości
Namiętność aż kipi! Kinga Rusin i Marek Kujawa na Balu Dziennikarzy 2019 nie szczędzili sobie czułości

Namiętność aż kipi! Kinga Rusin i Marek Kujawa na Balu Dziennikarzy...

Namiętność aż kipi! Kinga Rusin i Marek Kujawa...

Małgorzata Rozenek na Bal Dziennikarzy 2019 włożyła kreację godną Lady Gagi! Gdzie ona znalazła takie cudo?!
Małgorzata Rozenek na Bal Dziennikarzy 2019 włożyła kreację godną Lady Gagi! Gdzie ona znalazła takie cudo?!

Małgorzata Rozenek na Bal Dziennikarzy 2019 włożyła kreację godną Lady Gagi!...

Małgorzata Rozenek na Bal Dziennikarzy 2019 włożyła kreację...

Dziś niedziela, 17.02.2019

Aktualizacja: Jest komentarz zarządu firmy. Skandal! Majka Jeżowska została oszukana przez popularny sklep! To co zrobiono z jej twarzą nie mieści się w głowie!

Majka Jeżowska wizerunek wykorzystany w reklamie Keko.pl



Sklep zoologiczny wykorzystał wizerunek Majki Jeżowskiej – zarząd firmy wydał oświadczenie, w którym zapewnia że nie ma nic wspólnego z feralną reklamą

Majka Jeżowska została twarzą kociej karmy? Piosenkarka twierdzi, że jej wizerunek został bezprawnie wykorzystany do kampanii rabatowej przez internetowy sklep zoologiczny. Mamy oficjalny komentarz artystki. Jest też oświadczenie firmy, która zapewnia, że nie miała z tym nic wspólnego.

Majka Jeżowska od lat wspiera wiele akcji charytatywnych na rzecz zwierząt. Piosenkarka całym sercem kocha wszystkie zwierzęta, szczególnie koty – sama ma w domu dwa piękne mruczki. Pięć lat temu Majka brała udział w głośnej kampanii Paka dla bezdomnych. Wówczas akcję na rzecz zwierząt wsparło wielu znanych polskich artystów. Niestety sprawa akcji charytatywnej wróciła ostatnio do artystki w niemiłych okolicznościach.

Okazało się bowiem, że jedna ze stron internetowych, która sprzedaje karmę oraz inne akcesoria dla kotów, bezprawnie wykorzystała wizerunek Majki Jeżowskiej. Na stronie aplikacji internetowej z kuszącymi promocjami umieszczono zdjęcie artystki pochodzące z kampanii sprzed 5 lat, na której piosenkarka ma pół twarzy kota. Jak udało się nam ustalić, fotografia była zrobiona tylko i wyłącznie dla fundacji, która zorganizowała akcję w szczytnym celu. Piosenkarka zgodziła się zatem na wykorzystanie jej wizerunku tylko i wyłącznie pięć lat temu dla jednorazowego projektu.

Sama gwiazda, gdy zobaczyła swoją kocia twarz przy reklamie kociej karmy była wielce zdziwiona:

Byłam bardzo zaskoczona kiedy zobaczyłam swoje zdjęcie z akcji charytatywnej w witrynie internetowej sklepu zoologicznego Keko. Nigdy nie wyraziłam zgody na wykorzystanie mojej twarzy w takim komercyjnym celu – wyznała Majka w rozmowie z Jastrząb Post.

W temacie bezprawnego wykorzystania kociej twarzy Majki Jeżowskiej głos zabrała również menadżerka artystki, Aldona Wleklak:

Oczywiście Majka Jeżowska nigdy nie wyraziła zgody na wykorzystanie swojego wizerunku na cele komercyjne przez wymieniony sklep zoologiczny. Wizerunek artystki został wykorzystany bez jej wiedzy. Sprawą już zajmują się nasi prawnicy. Majka będzie żądać zadośćuczynienia – zdradziła nam menadżerka Jeżowskiej.

Majka Jeżowska, która w tym roku świętuje swój okrągły jubileusz pracy artystycznej, szykuje się do spektakularnej trasy koncertowej. Przykry incydent z bezprawnym wykorzystaniem wizerunku w celach marketingowych zakłócił jej pracę nad wyczekiwanym przez jej fanów jubileuszem.

Dodajmy, że już wcześniej firmy internetowe bezprawnie wykorzystały twarze innych polskich gwiazd. Ofiarami takich oszustw padły między innymi Beata Tadla, Natalia Siwiec czy Karolina Szostak.

W dniu 11.02 do redakcji wpłynęło oświadczenia zarządu firmy Keko dotyczące sprawy. Poniżej publikujemy jego treść w niezmienionej formie:

Wyjaśnienie
Udało nam się ustalić, że wspomniana w artykule aplikacja w której pojawiła się reklama należy do firmy obsługującej karty płatnicze, której logo zostało zamazane. Nie wiążą, ani nie wiązały nas z tą firmą żadne umowy reklamowe. Skontaktowaliśmy się niezwłocznie z tą firmą jednak nie uzyskaliśmy do tej pory żadnej oficjalnej odpowiedzi na temat źródła pochodzenia grafiki. Jedyne co udało nam się ustalić to to, że reklama została natychmiast wyłączona. Nie jesteśmy już w stanie jej otworzyć.
Jak udało nam się również ustalić oferty w aplikacji pochodzą z sieci afiliacyjnych. Działa to w ten sposób, że serwis prezentujący oferty w zamian za kliki bądź sprzedaż w danym serwisie otrzymuje wynagrodzenie od sieci afiliacyjnych, a te rozliczają się już bezpośrednio ze sklepami. My współpracujemy jedynie z jedną z największych w Europie sieci afiliacyjnych stąd nasza oferta również mogła się znaleźć w ofercie takiej aplikacji bądź innego serwisu kuponowego.
Serwis taki powinien korzystać tylko i wyłącznie z kreacji dostarczonych przez naszą firmę do sieci afiliacyjnej. W naszej kampanii nie była nigdy stworzona żadna kreacja zawierająca logo akcji charytatywnej Paka dla bezdomniaka ani tym bardziej wizerunku osób zaangażowanych w samą akcję. Co więcej w żadnej naszej reklamie nie publikowaliśmy informacji o akcji.
Wspomniana reklama jak udało nam się ustalić występuje jedynie w serwisie ze screena stąd została umieszczona w wielkim skrócie myślowym osoby która ją przygotowywała. Grafika nie pochodzi z naszych materiałów reklamowych. Jest to grafika z akcji charytatywnej Fundacji Viva stąd nie było podstaw nawet do umieszczania jej obok naszej firmy. Akcja była specjalnie tworzona była pod kompletnie inną domeną. W żadnych materiałach zewnętrznych reklamujących akcję nie było naszego loga. Jesteśmy co prawda współorganizatorem akcji i włożyliśmy w nią wiele pracy i środków więc jesteśmy zszokowani, że przez takie działanie może zostać nadwyrężony wizerunek akcji, która tak wiele zrobiła dobrego dla zwierząt.
Fundacji Viva pomagamy od ponad 7 lat i nigdy nie publikowaliśmy żadnych notek prasowych, nie publikowaliśmy reklam przekazując karmę czy wspierając finansowo inne działania Fundacji, a robimy to bardzo regularnie do dzisiaj.
Sytuacja jest bardzo nietypowa ponieważ pewnie nie wiele sklepów działa tak mocno charytatywnie. Osoby które szykują kreację po stronie wydawcy reklam stawiają zawsze na jak najlepszy odzew reklamy. My niestety nie prowadzimy przez sieć afiliacyjną kampanii banerowych stąd ilość dostępnych kreacji w naszym programie jest mocno ograniczona. Ktoś kto szykował kreacje na potrzeby tej reklamy najprawdopodobniej założył, że skoro pojawiła się kiedyś w mediach informacja, że jesteśmy współorganizatorem tej akcji może wykorzystać materiały do reklamowania naszej oferty. Zawsze odcinaliśmy się od takich działań. Akcje charytatywne nie były źródłem naszej promocji.
Jesteśmy w stałym kontakcie ze wszystkimi stronami, które mogą być zaangażowane w przygotowanie kreacji i dołożymy wszelkich starań i środków, żeby cała sytuacja została jak najszybciej całkowicie wyjaśniona i nie godziła w dobre imię zarówno naszego sklepu jak i akcji charytatywnej Fundacji Viva.

Majka Jeżowska wybrała reprezentanta Polski na Eurowizję 2019! Ma dwóch bardzo mocnych kandydatów! [WIDEO]

Jacy mężczyźni kręcą Majkę Jeżowską, a jacy odrzucają od siebie już na starcie? „Tyle lat minęło, a oni dalej są!” [WIDEO]

Gwiazdy i celebryci na wyborach Mistera Polski 2018: Paula Tumala, Majka Jeżowska, Jakub Kucner



Lubisz Majkę Jeżowską?

×