Szukaj

L’Oreal Paris szykuje się do festiwalu w Cannes! Niezwykła kampania stworzona z tej okazji zachwyci świat! [WIDEO]

Lore'al Paris świętuje 22. rocznicę współpracy z festiwalem filmowym w Cannes. Z tej okazji legendarna marka przygotowała specjalną kampanię i inaugurowała ją w Polsce w towarzystwie Grażyny Torbickiej. Jaka idea przyświecała przedsięwzięciu?
Grażyna Torbicka

16 kwietnia 2019 roku zabytkowe wnętrza Zamku Ujazdowskiego na jeden dzień zamieniły się w prawdziwą enklawę kobiecości. Tej na wielkim ekranie i tej codziennej, łączące wszystkie kobiety. L’Oreal Paris, celebrując 22. rok współpracy z Festiwalem Filmowym Cannes i inaugurując kampanię Kobiety w roli głównej, zaaranżował przestrzeń wydarzenia w sposób umożliwiający zaproszonym gościom doświadczenia najwyższej wartości marki. Nie obyło się bez obecności specjalistów od makijażu, a także jedynej w swoim rodzaju Grażyny Torbickiej, ambasadorki i przyjaciółki marki.

Co gwiazda sądzi o tegorocznej kampanii?

Kobiety w roli głównej – to hasło jest hasłem tegorocznego festiwalu w Cannes, jeśli chodzi o współpracę L’Oreal i Cannes. Oczywiście, jest absolutnym hasłem, bo w Cannes kobiety w roli głównej rozumiane są przede wszystkim jako aktorki grające główne role w filmach, ale te właśnie aktorki, które tam przyjeżdżają i pokazują swoją siłę zawodową, pokazują też swoją osobowość. Pokazują, że ta ich rola na ekranie jest jedną z wielu, być może ważniejsza jest ta, którą pełnią w życiu. Także te kobiety w kontekście festiwalu mają bardzo szerokie znaczenie. Francja jest w ogóle krajem, który pokazuje, że to dbanie kobiety o siebie ma sens. Pokazuje, że kobieta wie, jaki jest jej styl, że nad tym stylem pracuje. Ta zewnętrzność jest pierwszym krokiem do tego, żeby na kobietę zwrócić uwagę i zainteresować się nią, jeśli będzie tam coś więcej pod tą zewnętrznością to pozostanie w naszej pamięci. Wygląd i ta zewnętrzność w wypadku L’Oreal Paris jest też takim elementem, który każe nam kobietom dokonywać świadomych wyborów. Ta gama makijażu jaka jest zaproponowana przez kosmetyki L’Oreal Paris jest bardzo różnorodna. Każda z nas musi z tej palety barw wybrać te, które są dla niej najbardziej oczywiste i naturalne. Musi być sobą i musi czuć się dobrze – powiedziała dziennikarka w rozmowie z reporterką Jastrząb Post

Główna makijażystka marki L’Oreal wie, jak ważna jest pewność siebie – to właśnie dlatego Aga Wilk zdradziła, co będzie w tym roku rządziło w makijażowych trendach:

Powinnyśmy się czuć zawsze wyjątkowo, pewne siebie, powinnyśmy być świadome, powinnyśmy się czuć dobrze w swojej roli, jaka rola by to nie była, bo wiadomo, że mamy ich mnóstwo i bardzo się cieszę, że będę mogła też edukować kobiety jako makijażystka L’Oreal. Na wiosnę, na lato rządzą kolory- mocne usta, neonowe oczy, neonowe rzęsy – żółte, czerwone, różowe, nawet zielone. Tak więc zdecydowanie bardzo dużo kolorów. Jak zawsze takim trendem uniwersalnym, który rządzi cały sezon będzie trend w stylu no make up. delikatny, rozświetlony, taka glowing skin, że wygląda skóra na bardzo zdrową, odżywioną, wypielęgnowaną.

Podczas wydarzenia pojawiła się także Magdalena Kanoniak – znana i lubiana youtuberka, która od lat inspiruje kobiety:

Każda z nas jest w swojej roli głównej. Bardzo mi się to podoba. Bardzo podoba mi się, że zwracamy tutaj uwagę na rolę, na to jak żyjemy, co sobą reprezentujemy, na nasze pasje i zainteresowania i na to, żebyśmy przeżywały to życie ze swoją, najbardziej nam pasującą rolą główną.

O tym, dlaczego firma  tak bardzo wspiera kobiety oraz jaki jest przekaz najnowszej kampanii opowiedziała Katarzyna Chaber-Osińska z marki L’Oreal Paris:

Kobiety w roli głównej to bardzo ważny temat. Temat bardzo dzisiaj współczesny, ale temat, który zapoczątkowaliśmy jako marka blisko 100 lat, bo hasło, jako marka mówi bardzo wyraźnie o tym, że kobieta musi czuć wewnętrzną siłę, musi czuć wewnętrzne przekonanie, żeby móc realizować realizować życie na własnych zasadach według swoich własnych wyborów. Marka chce wspierać kobiety w tym, żeby myślały bardzo pozytywnie o swoich rolach życiowych. O tym, że same dokonują wyborów, jeżeli zdecydowały się na jakąkolwiek rolę, to każda rola przez nas wybrana i zaakceptowana jest ważną rolą i powinnyśmy celebrować momenty odkrywania tej roli.

Lubicie produkty od L’Oreal Paris?

Zobacz: Polskie ambasadorki L’Oreal na konferencji przed festiwalem w Cannes 2019. Grażyna Torbicka wyglądała znakomicie

Zobacz: Tylko u nas! Grażyna Torbicka szczerze o swojej pracy w Cannes i roli ambasadorki L’Oreal Paris! “Żaden makijaż nie zmieni siły i charakteru kobiety” [WIDEO]

Zobacz: Polacy w Cannes 2018! Ekipa “Zimnej Wojny” i ambasadorki L’Oreal Paris! Zobaczcie co tam się działo! [WIDEO]


Grażyna Torbicka w roli ambasadorki L’Oreal Paris to dobry pomysł?

×