Jacek Jelonek i Oliwer Kubiak o zarobkach na Instagramie: „Odrzucamy całkiem sporo propozycji”. Jakie warunki muszą spełnić reklamodawcy?

Prince Charming

Prince Charming

Jacek Jelonek i Oliwer Kubiak na fali programu Prince Charming zyskali potężne grono obserwatorów na Instagramie. Mimo świetnych zasięgów nie zależy im na publikowaniu postów sponsorowanych za wszelką cenę. Jakie oferty przyjmują?

Instagram jest drugim po TikToku najpopularniejszym serwisem społecznościowym na świecie. Portal stał się miejscem, w którym roi się od postów sponsorowanych. Im większe zasięgi influencera, tym częściej można trafić na publikacje z lokowaniem produktu. Zdecydowanym guru jeśli chodzi o przyjmowanie ofert współpracy, jest Małgorzata Socha. Na koncie aktorki ze sporą dozą cierpliwości trzeba szukać zdjęć, które nie powstałyby w ramach kontraktów z dużymi markami.

Na fali popularności programu Prince Charming swoje zasięgi zwiększyli wszyscy uczestnicy show, na czele z głównym bohaterem i zwycięzcą. Jacek Jelonek w branży rozrywkowej obecny jest od lat, dlatego jeszcze zanim wziął udział w reality-show Playera, miał okazję współpracować z najróżniejszymi markami w ramach Instagrama. Już wtedy bardzo selektywnie podchodził do składanych mu ofert. A jak jest teraz? Czy jego stawki za promowanie marek wzrosły?

Jacek Jelonek i Oliwer Kubiak o zarobkach na Instagramie

W rozmowie z reporterką Jastrząb Post tytułowy książę zdradził, że wiele ofert odrzuca. Nie zależy mu na pokazywaniu wszystkiego, co jest mu proponowane, tylko ze względu na jednorazowy zastrzyk gotówki. Od czego zależy ostateczne podjęcie decyzji w razie ewentualnej kooperacji?

Nie wiem czy stawki poszły w górę. One zawsze były. Czy tak dużo pracujemy na Instagramie? W sumie nie. Odrzucamy całkiem sporo propozycji. Ta współpraca ma wnieść coś dodatkowego. To nie może być czyste reklamowanie produktu, tylko musi wnieść też głębszy przekaz.

Podobne zdanie ma Oliwer Kubiak, który zaznaczył, że popularność zdobytą dzięki udziałowi w gejowskim programie traktuje jako skutek uboczny, a nie cel do zbijania kokosów:

Nie chcemy być takimi banerami, które co chwila chodzą i wrzucają reklamę czegoś. Nie zakochaliśmy się w sobie po to, żeby teraz robić reklamy na Instagramie. Coś tam robimy, ale nie chcemy tym epatować cały czas.  Jak się zdecydujemy współpracować z jakąś marką, to nie może to być wymuszone i musi mieć jakiś sens.

Cała rozmowa poniżej.


Jacek Jelonek, Oliwer Kubiak - 30. finał WOŚP - Warszawa | fot. AKPA

Jacek Jelonek, Oliwer Kubiak - 30. finał WOŚP - Warszawa | fot. AKPA

Jacek Jelonek, Oliwier Kubiak - Prince Charming

Jacek Jelonek, Oliwier Kubiak - Prince Charming

Jacek Jelonek, Oliwier Kubiak - Prince Charming

Jacek Jelonek, Oliwier Kubiak - Prince Charming

Komentarze

Najczęściej czytane dziś

Może Cię zainteresować

×