ExclusiveGwiazdy poznają najnowsze trendy. Pojawiły się na otwarciu showroomu Platinium Cast [WIDEO]

Gwiazdy poznają najnowsze trendy. Pojawiły się na otwarciu showroomu Platinium Cast [WIDEO]

Gwiazdy poznają najnowsze trendy. Pojawiły się na otwarciu showroomu Platinium Cast [WIDEO]
13.10.2019 18:22, aktualizacja: 14.10.2019 12:13

W czwartek, 10 października odbył się press day agencji Platinium Cast. Drzwi showroomu zostały oficjalnie otwarte, a ulica Mokotowska zamieniła się w Paryski Tydzień Mody. W klimatycznym wnętrzu kamienicy swoje kolekcje na jesień/zima 2019 zaprezentowały marki Orsay, Bunny the star, Noble place, Mont Blanc, Sabrina Pilewicz, Prada, Versace, Olivier Peoples, Oakley, Ray Ban, Vogue, Dolce & Gabbana, Persol, Miu Miu, Minty dot.

Gwiazdy na otwarciu Platinium Cast. Kto się pojawił?

Na otwarciu showroomu nie mogło zabraknąć polskich gwiazd, które uwielbiają wiedzieć co jest modne i starają się być na bieżąco z trendami. Nic dziwnego, że w ten wyjątkowy dzień agencję Platinium Cast odwiedziła cała plejada gwiazd, wśród których warto wspomnieć nazwiska takie jak m.in. Aleksandra Kisio, Daria Ładocha, Joanna Racewicz, Beata Sadowska, Łukasz Kędzior, Radek Pestka czy Monika Zamachowska.

Otwarcie showroomu Platinium Cast
Otwarcie showroomu Platinium Cast

Jak gwiazdy oceniają to wydarzenie? Na temat trendów postanowiliśmy porozmawiać m.in. z Moniką Zamachowską. Dziennikarka przyznała, że podąża za modą, ale podchodzi do niej ze zdrowym rozsądkiem:

Lubię dotknąć, to co ma być moje, albo nawet pożyczone. Pomacać, powąchać. Nie kupuję w internecie, nie umiem. Podążam za trendami o tyle, że czytam pisma modowe, interesuję się i jeżeli np. wchodzi krata, to na pewno w którymś sklepie tę kratę przymierzę, zobaczę. Ale jeśli stwierdzam, że to nie dla mnie, albo już nie dla mnie, albo jeszcze nie dla mnie to nie mam czegoś takiego, że murze mieć i koniec.- powiedziała w rozmowie z reporterką Jastrząb Post Monika Zamachowska. 

Aleksandra Kisio bardzo rzadko pojawia się na eventach. Tym razem postanowiła zrobić wyjątek. Dlaczego?

W momencie, kiedy mam szansę zobaczyć coś na żywo i to w jednym miejscu, wiele rzeczy, które mnie interesuje, to bardzo mi się to podoba. Lubię być w trendach, aczkolwiek czym jestem starsza tym bardziej cenie minimalizmy. Zawsze starałam się być spójna z tym, w czym jest mi dobrze i wygodnie.

Na imprezie pojawił się także znany z zamiłowania do trendów Radek Pestka. Bywanie na tego typu eventach jest dla niego niezwykle ważne:

Zazwyczaj, kiedy są otwarcia agencji pijarowych staram się na nich być, bo jest to zobaczenie, jak agencja będzie dbać o te marki, czy wszystko jest spójne. To jest fajna okazja, aby poznać marki bardziej personalnie, blisko bo zawsze jest jakiś reprezentant tej marki. To jest naprawdę super okazja.

Jak powstał pomysł na otwarcie shoowroomu zdradziła nam Emilia Poszwa:

Agencja istnieje od 10 lat. Bardzo mocno jesteśmy doświadczeni w markach urodowych i  kosmetycznych i te marki to tak naprawdę nasza domena. Mniej więcej na początku 2019 roku została podjęta idea o tym, że firma będzie się rozwijać. To, co nas łączy to pasja do mody i urody. Dzięki tej pasji, przenosimy tę ideę na showroom i na marki modowe.

Zapraszamy Was na relację z wydarzenia:

  • Otwarcie showroomu Platinium Cast
  • Otwarcie showroomu Platinium Cast
  • Otwarcie showroomu Platinium Cast
  • Otwarcie showroomu Platinium Cast
  • Otwarcie showroomu Platinium Cast
  • Otwarcie showroomu Platinium Cast
  • Otwarcie showroomu Platinium Cast
  • Otwarcie showroomu Platinium Cast
[1/8] Otwarcie showroomu Platinium Cast
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Zobacz także