Newsy"Druga szansa" miała być hitem nowej ramówki TVN. Są wyniki oglądalności...

"Druga szansa" miała być hitem nowej ramówki TVN. Są wyniki oglądalności...

Druga Szansa oglądalność
Druga Szansa oglądalność
Ewelina Buchnajzer

17.02.2016 16:00, aktual.: 17.02.2016 23:22

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

W poniedziałek o 21.30 TVN wyemitował pierwszy odcinek długo zapowiadanego serialu z Małgorzatą Kożuchowską w roli głównej. Druga szansa od początku była nastawiona na sukces, a promocja produkcji trwała od bardzo dawna. Wszystko wskazuje na to, że cel, jaki postawiła przed sobą stacja został osiągnięty. Pierwszy odcinek z udziałem największych polskich gwiazd obejrzało prawie 2,6 mln widzów! To oznacza, że co piąta osoba, która zasiadła przed telewizorem wybrała Drugą szansę. TVN był w tym czasie liderem rynku (17,56 proc. udziału w grupie wszystkich widzów i 20,56 proc. w grupie komercyjnej).

Dało to kanałowi 18,24 proc. udziału w grupie 4+ i 21,24 proc. w grupie 16-49, a 4,55 mln osób zobaczyło przynajmniej 60 sekund serialu.

Dodatkowo pierwszy odcinek produkcji udostępniono w sieci w serwisie Player.pl dopiero po premierze telewizyjnej, ale nie ma jeszcze danych, ile osób wybrało ten sposób emisji programu.

Gratulujemy aktorom i ekipie produkcyjnej. Kolejna odsłona przygód Moniki Boreckiej już w kolejny poniedziałek.

Małgorzata Kożuchowska w sukience Lidii Kality, premiera serialu "Druga szansa" (fot. ONS)
Małgorzata Kożuchowska w sukience Lidii Kality, premiera serialu "Druga szansa" (fot. ONS)