Dorota Wellman udowodniła swoją lojalność wobec stacji TVN
Dorota Wellman wraz z Karolem Okrasą zostali twarzami kampanii Lidla. Dziennikarka przeznaczyła wysokie honorarium, jakie otrzymała za reklamę dyskontu spożywczego, na cele charytatywne, m.in na Fundację TVN Nie jestem sam.
17.09.2015 | aktual.: 17.09.2015 10:43
Zobacz także
Jak się okazuje, decyzja współprowadzącej Dzień Dobry TVN, o udziale w reklamie nie była wcale łatwa. Fakt, że projekt Dorota, Karol i goście transmitowany jest na antenie TVP, a Wellman jest wizytówką prywatnej telewizji TVN, nie spodobał się ponoć Edwardowi Miszczakowi.
Jak donosi Na Żywo, prezenterka odbyła rozmowę z prezesem swojej stacji, niemniej jednak wykazał się on dużym kredytem zaufania wobec niej. Nie zawiódł się.
Jeden z pracowników stacji TVN skomentował sprawę: