Dorota Wellman nadal będzie twarzą sieci supermarketów? Mamy komentarz!
Pisaliśmy już o tym, że w Wiadomościach TVP Dorotę Wellman nazwano twarzą niemieckiej sieci supermarketów. Choć te obraźliwe słowa błyskawicznie obiegły internet, sama zainteresowana postanowiła milczeć w tej sprawie.
30.09.2016 15:20
Bartosz Gomółka z agencji BBDO powiedział, że tak ostra krytyka dotyka nie tylko Wellman, ale i samą markę Lidl. Po tej sytuacji niektórzy zastanawiali się nawet, czy ze względu na jej poparcie Czarnego Prostestu, Lidl rozwiąże z nią umowę. W końcu doczekaliśmy się opinii w tej sprawie.
Jak mówi Adam Łaszyn, prezes agencji Alert Media Commuications, marce Lidl nie opłaca się rezygnować ze współpracy z Dorotą Wellman. Mamy nadzieję, że jeszcze nie raz zobaczymy ją w reklamach w towarzystwie Karola Okrasy i innych gości.