ExclusiveGwiazdy namawiają do badania wzroku po czterdziestce! Marzena Rogalska, Danuta Stenka, Zygmunt Chajzer wspierają nową kampanię Czas Na Wzrok! [WIDEO]
Gwiazdy namawiają do badania wzroku po czterdziestce! Marzena Rogalska, Danuta Stenka, Zygmunt Chajzer wspierają nową kampanię Czas Na Wzrok! [WIDEO]
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Czas na wzrok. Gwiazdy namawiają do badania wzroku
Gwiazdy promują akcję Czas na wzrok. W rozmowie z naszą reporterką Danuta Stenka, Marzena Rogalska, Beata Tadla, Anna Dereszowska i inni opowiedzieli, jak dbają o wzrok i jak często go badają. Zobacz materiał wideo.
27 lutego, w Muzeum Świata Iluzji w Warszawie, zainaugurowano II edycję kampanii Czas na Wzrok 40+, która ma za zadanie kontynuować działania w zakresie propagowania wiedzy o prezbiopii oraz metodach jej korekcji, a także zachęcać osoby po czterdziestce do regularnych badań wzroku. Kampanię Czas Na Wzrok wspierają ambasadorzy w wieku 40+ m.in Marzena Rogalska, Danuta Stenka, Maciej Orłoś czy Krystyna Czubówna, a jej szczegóły można znaleźć na stronie czasnawzrok.pl. W rozmowie z naszą reporterką gwiazdy wyznały w jaki sposób dbają o swój wzrok i jak ważna jest dla nich profilaktyka:
Anna Dereszowska, która także wspiera kampanię, również postawiła na badania:
Zygmunt Chajzer wyznał, że jego podstawowym narzędziem pracy w mediach są okulary progresywne, bez których nie wyobraża sobie funkcjonowania:
Beata Tadla, która przeszła niezwykłą metamorfozę ćwiczy nie tylko całe ciało, ale także swój wzrok, a konkretnie mięśnie, które przytrzymują gałki oczne:
Danuta Stenka dzięki temu, że jest ambasadorką wie już, co jest ważne dla jej wzroku:
Justyna Skrzypek Country Marketing Director Poland & Baltics z firmy Essilor - inicjatora kampanii Czas na Wzrok zachęca do tego, abyśmy za pomocą testu on-line, sami sprawdzili, czy mamy problemy ze wzrokiem:
Zapraszamy do wykonania testu! Całość relacji z wydarzenia w materiale wideo.