Dorota Szelągowska uwielbia program swojej konkurentki. "Przy każdym odcinku siedzę głęboko w fotelu"
Dorota Szelągowska walczy z koronawirusem. Chociaż dekoratorka nosiła maseczkę, a także starała się przestrzegać wszystkich zasad, które miały zapewnić jej bezpieczeństwo, to i tak zaraziła się COVID-19. Wirus nie dopadł jej jednak w podróży, a we własnym domu, o czym krótko poinformowała na Instagramie:
W tej kwestii wolałabym być negatywna, ale się nie udało. Mimo masek, przyłbic, dystansu, odkażania i mycia rąk. Setki sytuacji gdzie byłam narażona na wirusa, a przewrotnie zaraziłam się we własnym domu.
Gwiazda TVN-u spędza kwarantannę w domu, gdzie towarzyszy jej córka, Wanda. Ostatnio poinformowała, że jej izolacja została przedłużona.
Jaki program uwielbia Dorota Szelągowska?
Szelągowska podczas kwarantanny znajduje czas nie tylko na zabawę z dzieckiem, ale także na to, by udzielać wywiadów. Niedawno zgodziła się porozmawiać z Faktem. W rozmowie z tabloidem oceniła Magdę Gessler. Zdradziła, że restauratorka jest dla niej inspiracją. Podziwia ją m.in. za to, że robi i mówi to, co myśli:
Magda uwielbia pomagać ludziom i bardzo mi się to podoba. Nie czuje żadnego obciachu. Robi i mówi to, co myśli. Ma gdzieś, co powiedzą inni. Dużo się od niej uczę, jest moją inspiracją — komentuje Dorota Szelągowska.
Ulubienica widzów dodała, że Kuchenne rewolucje uwielbia do tego stopnia, że nieprzerwanie od lat ogląda każdy odcinek. Program Magdy Gessler śledzi z wypiekami na twarzy od samego początku, czyli od marca 2010 roku.
Kuchenne rewolucje śledzę od lat i przy każdym odcinku siedzę głęboko w fotelu, obserwując, co się dzieje w polskich restauracjach.
Widowisko restauratorki jest jedną z głównych konkurencji dla programów Doroty, jeśli chodzi o statystyki oglądalności. Obie gwiazdy potrafią przyciągnąć przed telewizory porównywalną, nawet kilkumilionową publiczność. Nie od dziś wiadomo, że to między nimi rozgrywa się walka o tytuł królowej TVN-u.
Magda Gessler o Kuchennych rewolucjach
Jak zdradziła Magda w jednym z wywiadów, jej program wpływa nie tylko na branżę gastronomiczną, ale także na społeczeństwo. Klient jest bardziej świadomy, a co za tym idzie, jest bardziej wymagający:
Dzięki „Kuchennym rewolucjom” zrobiliśmy jakiś krok milowy jako społeczeństwo. Zwiększyła się nie tylko świadomość kulinarna, ale też odpowiedzialność i uczciwość wobec klienta. Klient stał się bardziej wymagający. To dobry kierunek, bo powinniśmy mieć wiedzę i oczekiwania. Moja świadomość też się bardzo zmieniła – mówiła Magda w Onecie.
Do tej pory wyemitowano 281 odcinków Kuchennych rewolucji.