Tak Cleo dorabia w czasie pandemii. Popularna marka zatrudniła gwiazdę na wysokim stanowisku
Cleo jest przykładem gwiazdy, której udział w talent-show nie był potrzebny, by zaznaczyć swoją obecność na scenie. Mało kto pamięta, ale wokalistka na castingu do Mam talent usłyszała trzy razy nie. Brak uznania w oczach jurorów nie zniechęcił jej do dalszej pracy. Kilka miesięcy później nawiązała współpracę z Donatanem, nagrała hit My Słowianie, a potem już sami wiecie, jak potoczyła się jej kariera.
03.11.2020 05:00
Obecnie autorka hitu Za krokiem krok jest jedną z czołowych gwiazd. Jej płyty sprzedają się świetnie (dwa albumy osiągnęły nakład ponad 100 tys.), każdy singiel urasta do rangi przeboju, a teledyski generują milionowe wyświetlenia na YouTube. Jednak dla Cleo jako artystki to za mało i właśnie dlatego podpisała umowę z popularną siecią RTV i AGD – Media Expret.
Cleo i Media Expert rozpoczęli współpracę. Znamy szczegóły
Polska Times donosi, że Cleo w czasie przerwy od koncertów spowodowanej epidemią koronawirusa, zajmie się realizacją projektów artystycznych promujących popularną markę. Gwiazda nie tylko będzie pojawiać się osobiście w kampaniach i śpiewać piosenki w reklamach, ale będzie także odpowiadała za to, co zaprezentują inni artyści. Gwiazda ma zarządzać warstwą kreatywną we współpracy z wynajętą agencją reklamową. To duże wyróżnienie.
O szczegółach współpracy z piosenkarką poinformował rzecznik prasowy giganta:
Cleo od 1 listopada w CV może wpisać, że pełni funkcję dyrektor artystycznej marki. W swojej pierwszej reklamie, która ukazała się 2 listopada, zaprasza Polaków na przedświąteczne wyprzedaże.
Pierwsze efekty współpracy artystki z Media Expert możecie obejrzeć poniżej.