Luksusowe samochody, którymi obdarowują się Cleo i Donatan to wielka ściema? Tabloid dotarł do zaskakujących informacji
Cleo i Donatan to duet, który kilka lat temu podbił scenę muzyczną piosenką My Słowianie. Utwór łączący w sobie cechy rapu i folkloru podbił serca polskich słuchaczy. Współpraca uznanego w branży producenta i wokalistki zaczęła się w 2013 roku. Teledysk do ich pierwszego wspólnego utworu wyświetlono w serwisie YouTube ponad 81 milionów razy. Będąc na fali popularności, pojawili się także z tym utworem na scenie Eurowizji. Udało im się zająć 14 miejsce. Wydali też razem album Hiper/Chimera, który trafił na szczyt polskiej listy sprzedaży OLiS.
17.02.2022 | aktual.: 17.02.2022 15:59
Cleo od kilku lat pracuje na solową karierę, ale z Donatanem cały czas łączy ją przyjaźń. Kilka dni temu producent poinformował, że na walentynki szykuje dla Joanny wyjątkowy prezent. Piosenkarka miała otrzymać od niego auto warte minimum 700 tys. złotych.
Samochody Cleo i Donatana. Czy gwiazdy odprowadziły podatek?
Piosenkarka i jej przyjaciel nie mogą narzekać na brak pieniędzy i zdecydowanie uwielbiają obdarowywać się drogimi samochodami. Wspomniany maybach nie jest pierwszym autem, które Donatan podarował Cleo.
W 2016 roku artystka pochwaliła się, że dostała w prezencie bus koncertowy, który mógł kosztować nawet 400 tys. złotych. Kolejnym drogim prezentem było auto, jakie ona sprezentowała Donatanowi. To jednak nie koniec wymiany kosztownych samochodów. Trzy lata temu Cleo ponownie dziękowała za kolejny luksusowy bus, którym będzie podróżowała na koncerty.
Muzyk kilka tygodni temu pochwalił się także innym samochodem, który był mikołajkowym podarunkiem.
Sprawie postanowił przyjrzeć się bliżej Fakt. Wokalistka i producent nie są bowiem spokrewnieni, co powoduje, że musieliby zapłacić wysokie podatki od darowizn. Tabloid wysłał do nich zapytanie w sprawie przekazania kosztownych podarunków.
Można się jedynie zastanawiać, czy artyści rzeczywiście sprawią sobie tak drogie prezenty, czy jest to zwykła zabawa w sieci, przez którą chcą wzbudzić zainteresowanie fanów, a co za tym idzie także kolorowej prasy.