Cichopek i Kurzajewski zostaną bez niczego? Ekspert skomentował
Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski pożegnali się z widzami "Pytania na Śniadanie". Czyżby nad prezenterską parą zawisły teraz czarne chmury? Ekspert przeanalizował możliwe opcje i wysnuł zaskakujące wnioski. Już wkrótce "Kurzopków" może czekać taka przyszłość.
25.01.2024 | aktual.: 25.01.2024 10:19
Sporo szumu zrobiło się wokół Pytania na Śniadanie. Poranny program TVP przechodzi obecnie prawdziwą rewolucję. Wszystkie dotychczasowe pary prezenterskie zmuszone są na dobre pożegnać się ze studiem - zostaną zastąpione zupełnie nowymi duetami. Ten los nie ominął także Katarzyny Cichopek i Macieja Kurzajewskiego, stanowiących największe gwiazdy programu. Co czeka "Kurzopki" w przyszłości?
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Cichopek i Kurzajewski zostaną bez grosza, czy rozwiną skrzydła?
Show News postanowił zapytać ekspertka o to, jaka przyszłość może czekać teraz Cichopek i Kurzajewskiego. Pojawiają się sugestie, że para może mieć poważny problem po utracie pracy w programie. Adam Szudra z Agencji Friends & Brands jest jednak przekonany, że będzie zupełnie inaczej. Jest spokojny przede wszystkim o aktorkę.
Kontrakt z TVP mógł być dla niej zmorą. Pojawianie się na antenie budowało jej rozpoznawalność, ale też blokowało. Wielokrotnie zdarzały się sytuacje, że jakaś gwiazda była zainteresowana współpracą reklamową, ale uniemożliwiała jej to umowa. Dlatego myślę, że teraz po rozstaniu Katarzyny Cichopek z "Pnś" ta współpraca może nawet rozkwitnąć. Oczywiście to będzie zależało od tego, jak dalej będzie prowadziła swój profil - stwierdził.
Zapytany został również o to, czy "Kurzopki" powinny kontynuować wspólny podbój show-biznesu jako para. Tutaj również padła zdecydowana odpowiedź. Największy sukces finansowy nawet w duecie nadal osiągnąć może Cichopek:
W naszej branży ocenia się twarde dane, czyli efektywność współpracy z infuencerami. Jeśli chodzi o wartość marketingową pary, wszystko zależy od potrzeb reklamodawcy i wartości, jakimi się kieruje. Ostatecznie jednak nawet w parze influencerów zawsze jest podmiot wiodący marketingowo. Motorem napędzającym klientów jest w tej relacji Kasia. Dlatego bez Maćka jej wycena i tak nie spadnie. Nadal będzie mogła liczyć na minimum 20-40 tysięcy złotych za kampanię w internecie. W przypadku gwiazd tego formatu to realne pieniądze.
Jak uważacie, tak będzie?