Wielkie zmiany w Burberry po 17 latach! "Marka wchodzi właśnie w kolejną dekadę swojego istnienia"
W ostatnim czasie dom mody Burberry przechodził wiele zmian na różnych płaszczyznach: wizerunkowej, strukturalnej, marketingowej, a także rozwojowe. Okazuje się, że etap przemian w marce nie skończył się i dotyczy również osoby, która przez 17 lat była opoką i mózgiem firmy. Christopher Bailey przepracował w Burberry prawie dwie dekady. Pomógł nieco staromodnej i poważnej marce stać się nie tylko współczesnym synonimem luksusu, ale też firmą, która z powodzeniem miesza innowacyjność z tradycją i dziedzictwem.
31.10.2017 | aktual.: 31.10.2017 17:53
W oświadczeniu marki czytamy:
Bailey ukończył Akademię Sztuk Pięknych w Londynie. Pracował dla Donny Karan i Gucci. W 2001 roku trafił do Burberry i tam systematycznie piął się po szczeblach kariery. W 2009 roku został dyrektorem generalnym całej marki, a pięć lat później prezesem Burberry.