Cannes 2019: W tym roku mija 22. rocznica współpracy marki z filmowym festiwalem. Co z tej okazji przygotowano?
Festiwal w Cannes jest niewątpliwie prestiżowym wydarzeniem. To właśnie tutaj od wielu lat najlepsi twórcy nagradzani są Złotymi Palmami. Ceremonię wręczenia nagród poprzedzają premiery, które na czerwony dywan przyciągają gwiazdy i osoby związane z branżą.
15.05.2019 | aktual.: 17.05.2019 01:44
Nad ich wyglądem czuwam.in. marka L'Oréal Paris, która rolę tę pełni od 22 lat. Wszystko zaczęło się w 1997 roku, kiedy to światowej sławy marka kosmetyczna, zadebiutowała w Cannes jako Oficjalny Partner Festiwalu oraz Kreator Makijażu gwiazd pojawiających się na czerwonym dywanie:
L'Oréal Paris celebruje i wspiera kobiecość, dlatego też chce inspirować wszystkie kobiety na całym świecie, by odnalazły wiarę w siebie, w swoje możliwości, by wiedziały, że to one są reżyserkami, scenarzystkami i aktorkami w swoim własnym filmie, czyli w swoim życiu.
Na czas trwania Festiwalu Filmowego w Cannes powstanie m.in. wyjątkowa przestrzeń WORTH IT STUDIO, do której dostęp będą mieli wszyscy – twórcy, gwiazdy, media, fani oraz widzowie festiwalu.
Wkrótce na czerwonym dywanie będziemy mogli podziwiać między innymi Grażynę Torbicką, od lat związaną ze światem kina, która w Cannes już po raz czwarty zawita jako Globalna Ambasadorka L'Oréal Paris. O codzienną relację z Beauty Backstage Studio zadbają Aga Wilk – oficjalna Make-up Artist marki oraz Magdalena Kanoniak, vlogerka znana jako Radzka.
Zobacz także