Będzie mniej reklam z Eweliną Lisowską! Sieć sklepów odpowiada na krytykę widzów i internautów
Specjaliści twierdzą, że problem tkwi nie w częstotliwości emisji, a kreacji
30.12.2014 08:36
Reklama sieci sklepów z Eweliną Lisowską wywołała poruszenie, jak chyba mało który spot. Niestety, nie można powiedzieć, że reklama została pozytywnie odebrana. Wręcz przeciwnie, ponieważ na Facebooku powstało dużo stron, które krytykowały spot, a na YouTube pojawiło się sporo parodii (zobacz: Szymon Majewski śmieje się z reklamy z Eweliną Lisowską). Jak informuje Press, agencja reklamowa podjęła decyzję o zaprzestaniu emitowania reklamy w dotychczasowej częstotliwości.
W środowisku branżowym pojawiły się głosy, że problemem reklamy nie tkwi w jej intensywności, a jej kreacji.
Obecną kreację kampanii przygotowały agencja Ambasada Brand Communications i dom produkcyjny Flota Filmowa. Nie wiadomo jednak, kto odpowiada za zakup mediów - w poprzedniej kampanii odpowiadał za to dom mediowy Starcom.