Anna Mucha sprzedała udziały w swoim serwisie parentingowym! Skąd taka decyzja?
Anna Mucha zaskoczyła niedawno wszystkich wydaniem książki o Toskanii. Gwiazda po raz kolei udowodniła, że nie boi się żadnych wyzwań, a jej publikacja już wzbudziła mnóstwo emocji. Szykuje się bestseller.
Bartek U.
Nie można również zapomnieć o tym, że aktorka była również współwłaścicielką serwisu o macierzyństwie - mamadu.pl. To tam publikowała swoje posty, które robił furorę w sieci. Niestety, ilość obowiązków zawodowych zmusiła ją do odsprzedania swoich udziałów. W rozmowie z wirtualnemedia.pl tak tłumaczyła swoją decyzję:
Ilość zobowiązań zawodowych, i nie tylko, nie pozwala mi na pełne zaangażowanie się w bieżącą działalność portalu, dlatego podjęłam decyzję o sprzedaży swoich udziałów. Cieszę się, że przez ponad pół roku mogłam uczestniczyć w tym projekcie. Mamadu pozostaje mi bliskie, będę nadal pisać tu bloga - przekonywała
Anna Mucha sprzedała 38. procent udziałów spółce Glob360 (właściciel grupy NaTemat.pl). Cena transakcji nie została podana.
Na blogu gwiazdy nie brakowało mocnych wpisów.