Anna Mucha straciła pracę w TVP. Na jej miejsce wskoczyła równie popularna gwiazda
To był rok! to telewizyjne show, w którym dwie drużyny rywalizują w różnych konkurencjach. Do każdego programu zapraszane są gwiazdy, które wraz z prowadzącymi tworzą zespoły. Ich zadaniem są odpowiedzi na pytania, dotyczące popkultury i obyczajów czasów, których dany program dotyczy.
20.02.2020 | aktual.: 20.02.2020 09:45
Każdy odcinek jest poświęcony innej dekadzie. W najbliższym sezonie będziemy mieli okazję powspominać czasy od lat 60. ubiegłego wieku do początku XXI wieku. Dodatkową atrakcją jest fakt, że prowadząca oraz przywódcy drużyn przebierają się w stroje danej epoki, by jak najbardziej przybliżyć widzom klimat tamtych czasów.
W każdym wydaniu pojawi się także gwiazda muzyki, która wykona wybrany przebój z danego roku.
To był rok: kto za Annę Muchę?
Program To był rok! zadebiutował na antenie TVP w 2019 roku. Show prowadziła Marzena Rogalska, a przywódcami drużyn byli Anna Mucha i Antoni Królikowski. W nowym sezonie nie zmienia się gospodyni, ale inni będą przywódcy drużyn. Być może jest to spowodowane nowymi projektami, w których udział biorą aktorzy. Przypomnijmy, że Mucha pojawi się w jury drugiej edycji Dance Dance Dance, Antek zaś stawia czoła nowym aktorskim wyzwaniom.
Kto zajmie miejsce gwiazd pierwszego sezonu? Producenci postawili na doskonale znane widzom TVP twarze. Do obsady programu dołączyli Katarzyna Zielińska i Maciej Kurzajewski.
Na profilu Pawła Stasiaka pojawiły się pierwsze zdjęcia z najnowszych nagrań show. Dzięki nim wiadomo już na pewno, że jednym z pierwszych gości w nowym sezonie programu To był rok! będzie lider grupy Papa D. oraz była wokalistka grupy Lombard – Małgorzata Ostrowska.
Będziecie oglądać? Premiera 15 marca.
To był rok: oglądalność
Jak podają Wirtualne Media, pierwszy sezon To był rok! nadawany był na antenie Jedynki w okresie od 8 marca do 26 maja 2019 roku. Średnia oglądalność wszystkich premierowych odcinków wyniosła 1,87 mln widzów. Produkcja dała TVP1 pozycję wicelidera całego rynku telewizyjnego. Wpływy z reklam wyniosły 5,13 mln zł.